sobota, 12. oktober 2013

PETEK, 13.9.2013

S tole  morsko sliko pa se javljam na 16. izziv FOTO INSPIRACIJA http://izazoviislatkisi.blogspot.com/.  Jadrnica in svetilnik  pa malo mornarske špage , ki je prilepljena na steklo - vozel pa ni mornarski, ker  ga  ne znam narediti.
Ne vem, kdaj me bo minilo tole križčkanje. Če bi mi kdo pred leti omenil, da bom naredila toliko izdelkov s križnim vbodom, bi mu rekla, da je padel na glavo. Vse, samo to ne. Sedaj pa ne morem nehati z zbiranjem vzorcev in v glavi se mi podi toliko idej, da bom res morala podaljšati  starostno pogodbo tam nekje do 140 leta, če bom hotela narediti vse tisto, kar sem si zastavila.
Zapostavila sem štrikanje, kleklanje, pa nakit... ne vem, v katero trgovino naj grem po dodatne dnevne ure, ker 24 ur je premalo. Ampak nakit pa še pride - tudi tu so ideje, samo... Pa še košarkaške tekme so sedaj in dokler ne mine prvenstvo se bo bolj malo ustvarjalo. Fantje  vso srečo (ker dobri ste) - pri nas vsi držimo pesti - eni doma na kavču (otroci v dvorani), na koncu pa upam, da se bo dobro izteklo.
Čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...