sobota, 12. oktober 2013

PLETENE VERIŽICE

Začele so nastajati pred štirimi leti na Bojanini delavnici. Še to sem pozabila povedati, da sta za moje ustvarjanje nakita, voščilnic,... "glavni krivec"  Bojana in Anja iz trgovine Papin iz Novega mesta. Ko padeš noter - ne prideš več ven. Hvala lepa obema .Nekaj slikic pletenih verižic.


(14)
lesene kroglice v zeleno zlati barvi
(14)črna, kvačkana
(14)
(14) bela,pletena
(14)
(14) črna barva je zakon
/14)
(14) tudi vijola ni slaba
(14) modra ni ravno moja barva, je pa zaželjena ob vsej paleti verižic
(14)snežno bela
(14) sem že rekla,da je črna zakon
(14) pastelno rjavo-zelena
(14)
(14)
(14)
(14)
Sedaj pa še ena kvačkana z 0,3 žico v vijola barvi.
(14)
Tukaj pa sem se preizkusila še v eni tehniki - pletene lesene kroglice. Pa je kar dobro uspelo, kaj ne?
(14)
(14)
(14)(14) črna ogrlica
(14)
Pa še čipke. Trenutno je samo ena verižica narejena iz čipke, ki je potopljena v fimo maso, vendar obljubim, da bo še kakšna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...