sobota, 12. oktober 2013

SLIKE MALO DRUGAČE (10.5.2013)

Spet križčkanje  -tokrat sem se odločila, da bo šlo  kar v okvir. Začeti bo treba s pripravo daril za dedka Mraza. Ja , prav ste prebrali. Vedno imam to navado, da začnem  v bistvu že z januarjem. (letos sem v zamudi) Ko se kaj spomnim, naredim in dam v omaro na čakanje. Že takrat približno vem, komu je to namenjeno. Čez celo leto si razporedim in v decembru ni nobene histerije zapravljanja ali pa razmišljanja kaj bi, komu bi. Vse to odpade.  Decembra  samo posesam prah iz  zavitih daril in že so nared za pod jelko.  (novembra ali decembra pa je nakup samo še za ožje družinske člane) Včasih pa rabim kakšno darilo za na hitro - za življenje rešit... - velikokrat pride to zelo prav.
Med mojimi črno-belimi tipkami klavirja (priznam, da sem ga zadnje čase malo zanemarila, včasih sem bolj pridno vadila ) prav paše ta /črno-bela kombinacija labodov, okrasni trak/, okvir v črni barvi (Špar) .

še črna vrtnica je pristala na tipkah in med notami  " Love story in Balada za Adelino"

/narcise, okrasni trak, marianne čipke (+ čas in bucika, ker je treba vse luknjice izprazniti ), štanca rožica, podlaga pa zelen meliran papir za origami, okvir v rumeni barvi (Špar)/

/sivka v svoji senci, marianne šablona metulja (začuda mi je danes takoj uspela),scrapbook papir in srebrn okvir (Špar)/- meni  je naj..

Tole križkanje  na rdečem straminu je pa kar cel mesec čakalo na objavo - se vidi, da je že pajčevina okoli slike.

Vsem želim lep vikend - baje bo deževen. Tudi prav. Čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...