sobota, 9. november 2013

PRAVLJICE IN PETER PAN

Pravljica o Petru Panu. Le kdo je ne pozna?

S to voščilnico se prijavljam na njihov krasen  izziv na temo : "PRAVLJICE" http://milkcoffeechallenge.blogspot.com/.

Tole pa je moj izdelek:

- sliko Petra Pana sem pobarvala z akrilnimi barvicami in distres blazinico rjave barve,

- ozadnje je izrezano s Syzzixom in 3 D šablono, ki sem jo rahlo pobarvala z distress blazino rumene barve.

- vejice z listi in drevo je šablona in Syzzix (ne vem, kaj bi brez nje in šablon),

- + 3D blazinice in napis, ki je sprintan.





Naj poleg tega napisa dodam še : dovolite si sanjati, pa čeprav samo ob prebiranju pravljic. Te niso samo za otroke ampak tudi za odrasle.

Pa lep dan še naprej.


4 komentarji:

  1. Super izdelek! Popolnoma se strinjam s tem, kar si napisala na koncu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita pravljica
    in tvoja voščilnica je top
    -pravljice pa obožujem (sanje so dovoljene in zaželjene, so kot upanje)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous creation, Mojca. I love Peter Pan and you have put him in a wonderful forest background. Thank you for joining us at the MilkCoffee Challenge. Jane xx

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo Mojca, kako lepo pravljično voščilnico si naredila!!! Všeč mi je tvoj Peter Pan :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami pri MilkCoffeeChallenge!

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......