četrtek, 2. januar 2014

FIMO zeleno igračkanje

Pa smo spet na začetku.

Tale zelen fimo je še greh lanskega leta. Ne morem pomagati, če obeski nočejo sami skočiti v vrvico, obroč , trak,...

 Sem pa sklenila, da vse "grehe" na moji mizi v delavnici najprej popucam, potem pa začnem na novo ustvarjati. (težka bo - to je ravno tako, kot da bi sklenila, da ne kupujem nič več ampak samo porabljam zalogo - spet humor brez meja. Totalno neizvedljivo.)

Ni sicer moja naj barva , imam pa zato izgovor, da si kaj takega sešijem še v zeleni barvi. Ja, moje  šivanje -  60 urni tečaj je bil za mano ravno pred enim  letom. Imam kar malo slabo vest, ker že nekaj časa ni nič nastalo na moji Višnji. Za vse stvari je potreben čas in volja . Tudi za te stvari si ga bom našla ampak lepo počasi. Danes je ta zelenček, mogoče pa jutri, nikoli se ne ve....



 
Pa lep ustvarjalni začetek  leta vam želim. Moje ustvarjanje je že v polnem teku, beležka z idejami se polni, volje je pa tudi še nekaj ostalo od lani.
pssst - spisek novih stvari je pa tudi že napisan. (toliko o zaobljubah letošnjega leta - ženska kdo ti bo pa še kaj verjel????) PA RAVNO TE ŠABLONE ŠE NIMAM!!!!
 
Hvala, ker poškilite k meni in pustite kakšen komentar. Vedno ga z veseljem preberem. čao

5 komentarjev:

  1. Čudovita je
    tako lepi odtenki zelene so v njej.
    Kreativno nadaljevanje leta ti želim
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridno si startala v novo leto! Čudovita verižica je nastala. Lepo ti je uspelo kombinirati zelene odtenke. Pa veliko veselja s tvojo Višnjo. Jaz imam Ružo, ki pa vse preveč časa počiva :-)
    Hvala za čudovito voščilnico. Zelo si me razveselila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je krasna. Zelena je ena mojih ljubih barv in tale tvoja kar žari.

    OdgovoriIzbriši
  4. lepa je! in vsaka čast, da se te "delavnost" že drži. Bo še zanimivo spremljati tvoj blog !!!
    kar tako naprej!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Smaragdna, krasna. In bravo za vso energijo, mene je malo popustila, čeprav zjutraj sme že spet v mojem ustvarjalnem svetu. Tiste urice mi nihče ne vzame in počasi bom v "starih" tirih.Srečno!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...