nedelja, 9. marec 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 9 - KRILO


Jeans v kombinaciji z zmečkanko. Krilo z visokim pasom in lepo padajočim blagom - zmečkanino.


 
bel jeans + zmečkanina


 
Ta material je lep samo za pogledat in nosit. Pri šivanju pa sem preklela vse svetnike (se opravičujem ampak situacija je bila taka, da brez tega ni šlo). Sprobala sem vse igle, na koncu pa pristala na igli za usnje, da mi je sešilo blago skupaj. Samo blago je na otip kot tanko usnje ampak ni - nimam pojma kaj je, važno je, da mi cvern kiklo skup drži. Nikoli več.

Ker pa je na tem krilu tako  zanimiv vzorec in bi ga bilo škoda rezati, sem  naredila še dolgo krilo na črko A.
 
To je za danes to. Drugič pa še kaj več. Hvala za obisk. čao







5 komentarjev:

  1. Krasna krila,
    ti boš pa res šik
    koliko lepih kreacij
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Si te kar predstavljam, kako besniš :-) Ampak, krila so pa čudovita. Vsa po vrsti. Tisto, ki ti je delalo sive lase, pa je špica!

    OdgovoriIzbriši
  3. U, kako so lepa krila! najbolj mi je všeč prvo. Krasna kombinacija. Odlično ti gre, zdaj se nič ne vidi, kako gre včasih kaj težko skup :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za tak izdelek je potrebno včasih tudi kakšno krepko povedati mašini, igli, samemu sebi... Super ti je uspelo. Ma ti imaš noro dobro kolekcijo za letošnjo sezono, pa občutek mi pravi, da nisi niti vsega še pokazala...

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...