sobota, 3. maj 2014

200. OBJAVA





Prva nova stvar na mojem blogu je moja ikonica, ki ne bo več prazna, po novem je na njej križčkajoči smejoči srček. Upam, da vam je všeč. Meni je prav cartkan , zato sem se odločila, da bo krasil mojo spletno stran.

Drugo pa - tudi njo sem dočakala -  mojo 200. objavo.

Malo statistike:

- objave - 200

- začetek - 6. december 2012

- moji spremljevalci : 34

- št.  komentarjev :  1294

- ogledi:15.875

"NI  TAKO  ŠVOH" a ne?

Ker pa sem po "pomoti" naredila 7 paketkov, sem jih toliko tudi izžrebala. Upam, da niste hude.



ČESTITKE!!!!

1.  JANA  (pošlji prosim svoj naslov),

2. NE-JA  (že imam naslov),

3. BAD KITTY (pošlji prosim naslov),

4. VILINKE (že imam naslov),

5. OLD PUNCA (že imam naslov),

6. KLAVDIJA RAY (pošlji prosim naslov) in 

7. MARTINA (pošlji prosim naslov).

Upam, da vam bo paketek všeč, saj veste kako pravi pregovor - "podarjenemu konju se ne gleda v zobe". 


Hvala še enkrat vsem, ki me spremljate tako in drugače, komentirate, mi vlivate znanje in energijo. Brez vas bi bilo zelo težko. Sedaj pa veselo na delo in drvim proti 300. objavi. čao









10 komentarjev:

  1. jao ,čestitam ti na 200 objava i oduševila si me s ovim srčekom na svojoj stranici,
    a naravno baš sam sretna što sam među 7 odabranih, baš sam se razveselila..
    Želim ti još puno objava, da i dalje budeš kreativna, veselim se tvojim radovima iako ponekad nemam vremena da ostavim komentar..
    Hvala puno unaprijed :D
    ,Moj mail je klaudiyya@gmail.com, javim ti se poslije sa adresom
    Puno pozdrava iz kišne i vjetrovite Pešćenice-Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam ti na 200-oj objavi!
    i želim ti ih još jako puno!
    jako sam sretna što sam među odabranima!
    moj mail je: fiki.s.p@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, ostala sam totalno iznenađena. Hvala ti od srca. Ovo je divno. Baš sam happy...:)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo Mojčica....to pa si mi sobotni večer polepšala. Ampak prvo kar sem naredila....sem šla pogledat 195. objavo, da ne bi bila slučajno še kakšna Jana :):)....Mojca hvala za prekrasno darilo in ti pošljem naslov. Moj sladek bonbnonček bo kmalu....v mesecu juliju, ko dopolnim sladkih 41. let....:):)...se sploh ne počutim tolko stara....Veliko ustvarjalnega elana še naprej

    OdgovoriIzbriši
  5. No Mojca....tak sem vesela, da sem pozabila na e-mail:

    jana@sans.si

    Pozdravček iz Koroške in nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za 200-tko, se že veselim naslednjih tvojih projektov ;) Za bonbonček pa lahko rečem le noooroooo, vesela kot mali otrok ;) hvala ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke vsem srečnim nagrajenkam,
    tvoj srček je pa zakon
    lepo nedeljo in še veliko objav
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Še 1x čestitke za 200-tko!!!!!!!!!!!!!!! Waw, jst pa žrebana - očitno bo kaj padlo iz neba - hvala in komaj čakam :). Drugače pa kar veselo napadi 300-to objavo - ne dvomim da ti kmalu uspe!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti za okroglo objavo, vsem nagrajenkam pa za bonbonček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. O, to je pa lepa novica :-) Po tednu dni odprem blog in - evo bonbonček za mene :-)) Juhu! Ikonica pa je super lušna in lepo paše k tvojemu ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...