ponedeljek, 19. maj 2014

"NAJLEPŠI PAR" MALO DRUGAČE

Še vedno "kurim" v delavnici. Zaenkrat varno in brez piromanskih  želja. Lotila sem se malo večje skrinjice in uporabila "Najlepši par" ter ga uporabila na  drugačen način - graviranje z pirografom. Ta skrinjica je premazana tudi z zaščitnim lakom Triple Gloss. Ker se mi zdi, da je natur les najlepši, nisem  dodajala nobenih drugih dodatkov. Morda v prihodnje.







 
Ker sem uporabila štampiljke "Najlepšega para" in ker je to v galeriji  res nekaj novega - drugačnega (vsaj z moje strani)  pošiljam izdelek v http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-maja/.
 
Želim vam lep teden  in hvala za obisk. čao



12 komentarjev:

  1. Ma ti si res štručko za vse - fenomenalna uporaba Tininih štampiljk na drugačen način! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca ti si fenomenalna ;) vedno, ko prebiram napisano in se mi porodi vprašanje, ga že v naslednem stavku odgovoriš ;) nekdo zna brati misli ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da sta s pirografom že prava kolega :-)... Všeč mi je kako si se potrudila pri črtastih krogih...tudi rožica je zelo lepa. Vem koliko dela je zelo te občudujem :)... Bravo Mojca. Morda ti bo v pomoč: sama sem si motive narisala na roko, lahko pa si tudi sprintaš. Nato na leseno podlago daš modro indigo, na vrh narisan motiv....in juupiii...motiv lepo prerišeš na les. Upam, da sem ti bila v pomoč. Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa Jana, ravno to počnem. Ker sem totalno netalentirana za risanje, sem se vrnila v prastare čase z uporabo indigo papirja in pobarvank ter štampiljk. Kaj hočemo - nismo vsi za vse. Hvala vseeno - več glav več ve. Vsaka ideja je dobrodošla. čao

      Izbriši
  4. Super ti je uspelo tole tvoje kurjenje :-) Všeč mi je, da si pustila škatlo neokrašeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, odlična ideja i super izvedba. Baš mi se sviđa tvoj novi hobi i radovi.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. mojca univerzale!!!!!! zdaj samo še čakam, kako boš lesene kroglice s pomočjo pirografije spremenila v posebne mojstrovine in nastala bo ogrlica, ki ji ne bo para! evo novi izziv !!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bereš misli Irena ????- to je pa moj novi projekt. Lesene zapestnice in ogrlice. čao

      Izbriši
  7. Cudovita uporaba Tinin izdelkov. Tole ti gre odlicno od rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uu dobra ideja in škatlica je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca!!! Pa ti si neverjetna. Kako lepo si tole naredila!!! Čisto sem navdušena... Mega ideja in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...