torek, 27. maj 2014

OŽGANA ZAPESTNICA

Pozabila sem že, da sem blog začela pisati zaradi mojega nakitkanja.  Le-tega varam z papirčkanjem, zato se moram malo oddolžiti. Dve leseni zapestnici z vzorcem, narejene s pirografom in prelakirane z  lakom Triple Gloss. (ogrlica in prstan pa še sledijo (ideja je že).







Ker sem uporabila štampiljko "Najlepšega para" jo dajem na ogled v Tinino galerijo


Hvala za obisk. čao

9 komentarjev:

  1. Čudoviti sta...in kdo naredi lesene zapestnice? Ali se dajo kupit? Mojca...lepe rožice imaš...jih pokaži tudi, ko bodo v vsej svoji polnosti cvetele...nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovor imaš na mailu - za ostale pa ... lesene zapestnice sem kupila v trgovini Papin http://papin.si/produkti/izdelki_za_poslikavo_dekoracije_okraski/izdelki_iz_lesa/. čao

      Izbriši
  2. Šjora ma tebe se je pa za pazit, glede na to kolikokrat imaš pirograf zadnje čase v roki :P. Super uporaba Tininih pripomočkov, zapestnici pa itaq kaj drugega kot fenomenalni :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti zapestnici sta že čisto profesionalno zažgani. Spet si se s svetlobno hitrostjo naučila nove tehnike :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, pa ovo izgleda super. ODlično.
    LP, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, Mojca,...ti si neverjetna!!! Zapestnici sta mega! Hvala, ker si nam jih pokazala. Lepo bodi :-)!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni zapestnici. Se ne bi spomnila cesa takega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo sta šik in zelo lepo "zažgani" :-))
    Všeč sta mi!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...