ponedeljek, 12. maj 2014

SERVETNA TEHNIKA NA STEKLU 1

Steklena posodica - motiv je takšen, kot so si ga je zaželel tim  iz http://craft-alnica.blogspot.com/ .

Pri meni že kar pozabljena servetna tehnika, čeprav začetek  mojega ustvarjanja je bil prav v spoznavanju te tehnike. Prtičke zbiram že preko 35 let, zato ni nikakršen problem za vsemogoče motive.

Izbrala sem piškotke, namen je bil tudi lep, ker sem imela v mislih tudi takšne domače piškote, pa mi nikakor ni zneslo (sedajle se mi nos podaljšuje kot pri Ostržku , pa farbam v obraz - moram povedat po pravici - namen je že bil tak, samo ni se mi ljubilo začeti s peko - tako - preveč sem bila lena....!!!!)
Imejte malo domišljije!!!!!

Pri tej tehniki sem uporabila:

- stekleno posodo,
- papirnate servetke,
- lepilo za servetno tehniko art potch
- tanek  rižev papir in
- sijaj   glanz lack, s katerim sem trikrat premazala, da sem utrdila in da je posodica dobila lep sijaj.

Posodica se lahko pere (ne v pomivalcu) ampak na roke.





 
Izzivi:
 
1. http://craft-alnica.blogspot.com/, #107. - sladkajmo se,
 
 
3. http://ttcrd.blogspot.com/, , anything goes,
 
4. http://wordartwednesday.blogspot.com/, #131. anything goes,
 
5. http://simplycreatetoo.blogspot.com/, #61. anything but a card,
 
 
To je to za danes. Lep dan vam želim in uživajte. čao





19 komentarjev:

  1. Lej če ne gre drugače so dudi piškoti na posodi dobri za tolažbo, pa še eno dobro lastnost imajo - ne redijo :P! Všečkam posodo :).

    Neurje je minilo, malo nas je zametlo - sredi maja :(, ma hujšega ni bilo. Trenutno je sonček na polno :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sončen pozdrav iz primorskega konca, nevihta je naredila malo nereda, a smo že vse pospravili.
    Tvoja posodica je super, ta tehnika je tudi meni všeč
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, domači piškotki bi samo "pokvarili" prvi vtis ;)) hvala za idejo ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful project ... thank you for sharing with TTCRD this week.

    OdgovoriIzbriši
  5. Veš kaj? Če bi v posodico naložila piškote, se sploh ne bi videl krasen vzorec papirnatega prtička :-) Super skledico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična je. Rižin papir i salveta na staklu su mi bili najdraža tehnika kad sam radila dekupaž.Jako mi se sviđa zdjela.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa skodelica je nastala!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 107. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta skodelica res ne rabi vsebine :)

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely idea for a non-card project. Thanks for playing at Simply Create Too.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous creation, Love it...simply Beautiful... Thank you for joining us at Craft My life Challenge Hugs May x x

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca...preprosto lepo :) Pa si prepričana, da ne znaš čarati :) :)...kajti prav navdušena sem nad tvojimi izdelki. Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si jo predelala :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako krasna skledica, takšnih pa že dolgo nisem videla :).
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. beautiful project-thank you for joining us at Crafting from The Heart
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  16. Your bowl is beautiful! Very glad you joined in the Simply Create Too "Anything But a Card Challenge" & hope you enter our next challenge also.

    Diane
    Simply Create Too Design Team
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Great project! Thank you for joining the Crafting From The Heart Challenge, hope to see you again soon.

    Victoria DT

    OdgovoriIzbriši
  18. Sladko skodelico si ustvarila ♥♥♥ zdaj pa jo brž napolni :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...