torek, 16. september 2014

KVAČKANE PENTLJE


Zakaj bi zapravljala denar za kupljene svilene ali plastične pentlje, če si jih lahko naredim sama in to iz ostankov bombaža.

Prva serija je dolga 50 cm.          









Druga serija pa 25 cm (meni osebno so te manjše bolj cart). 






Bom videla, kako se bodo obnesle, v mislih imam pa še manjše - 10 cm...


Če ima pa katera željo, da si jih naredi sama je tu pa še shema:




Hvala lepa za vaš obisk in komentar. 

14 komentarjev:

  1. bravoooooooooooooooo, super in unikatna ideja!!!!! takih ne moreš kupiti nikjer.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Shema mi nič ne koristi, ker kvačkat ne zanm. Ampak tvoje so fantastične pentlje in pentljice :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja kaj naj rečem...kapo dol. Kako dolgo te traja da narediš eno?! Ker pri tebi to zgleda tako enostavno in hitro. Carica si
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Hitro gre to, vse skupaj je bilo narejeno v parih večerih (ob gledanju košarke, da se nisem preveč razburjala, sem pa kvačkala).

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno, ma tamale so res bolj cart :). Je pa res odvisno tudi od tega za kam jih boš porabila... Vsekakor pa navijam za 10 cm ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro sprostitev si našla za neživciranje ob košarki. :-) Moji živci so bolj rahli, zato sem košarko "gledala" po radiju in zraven zlikala vse stare grehe. :-)) Čudovite pentlice si nakvačkala. Res top ideja. Tudi meni so manjše bolj cart. :-) Hvala za navodila. Morda pa kdaj prav pridejo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so. Ti si res ena pridna mravljica :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca čudovite pentljice si naredila. Tudi meni so bolj všeč manjše, morda zato, ker jih lahko uporabiš tudi na voščilnicah. Komaj čakam novo objavo ;)))
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe, uporabne, le "muštr" mi nč ne nuca, tukaj sem mrzla. Ampak so pa lepe in lepo da ti pomagajo pri neživciranju. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuu, kako prelepe mašnice!! Tole bom pa probala enkrat, čudovita ideja in zelo lepo izgledajo. Sploh tamale :) Hvala za mušterček :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super,zelo lepo.Hvala za shemo,bom tudi jaz naredila.👍

    OdgovoriIzbriši
  12. Ali to naredite trak in potem zavežete?

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...