četrtek, 23. oktober 2014

SLADKORNA PALČKA

Danes sem naredila poimenski seznam za novoletne voščilnice, zato kar vneto nadaljujem z njimi, da me ne bo kaj prehitelo. Še kar precej jih moram narediti. Vsako leto imam navado, da jih zapakiram že nekje do začetka   novembra. Sovražim   novoletno euforijo, sama imam take stvari rada narejene dosti prej. Seznam je pa itak že 15 let isti, sedaj ga samo še dopolnjujem.


- križni vbod sladkorna palčka,
- kovinska šablona Marianne design (snežinka),
- kovinska šablona Marianne design (vejica),
- štampiljka "Najlepši par" napis (Želimo vam vesele praznike),
- štampiljka "Najlepši par" (belo omelo-tokrat v rdeči barvi),
- biserna  polperla,
- kovinska šablona nazobčan krog.

Izzivi:
1. http://audsentimentschallengeblog.blogspot.com/, #118. - sentiment of 2 or 3 words,

2. Tina, upam, da nisi huda, ker grem s tem izdelkom spet v tvojo galerijo. Ne morem pomagati, brez "Najlepšega para" pač ni voščilnic. 

Hvala za vaš obisk in komentar. 



15 komentarjev:

  1. Super križkan motiv in sladka voščilnica. :-) Si pa res pridna. Jaz se bom pa spet igrala praznično evforijo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito, prekrasno sladkorno paličico si nakrižkala. Ne bodi prosim huda, če te pa vseeno malo okregam - ravno zato, ker je tako zelo lepa, mi je škoda, da pride premalo do izraza, ker si jo preveč obdala z drugimi stvarmi. Na manj oteženi voščilnici, mogoče na ovalnem izrezu bi zasijala v vsej lepoti. Saj vem, vsake oči imajo svojega malarja, ampak res nisem mogla mimo, da ti ne napišem. Pa brez zamere. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvonka, pri meni so dobrodošli VSI komentarji, če so pa še pametni, pa še toliko bolj. Celo življenje se učimo in več glav več ve. Imaš prav, lahko bi dala samo križčkan motiv na oval in bi bila prava CAS voščilnica. Bom preizkusila na drugem motivu. Si mi že dala še eno idejo. A vidiš, kako to meni pomaga....možgani se že na veliko kravžljajo. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je Mojca
    pa poskusi še z Zvonkinim nasvetom, jaz navadno na križce ne dodajam preveč,da pridejo do izraza.
    Stvar okusa in motiva
    tudi takšna kot je tvoja je krasna
    narejena z ljubeznijo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepa je, ali oko motiva bih se i ja složila sa Zvonkom,:) Sviđaju mi se inače jako tvoje čestitke sa tim vezenim motivima.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Najlepši par je res "najlepši" in tudi jaz imam rada njene stvari!
    Super lepo voščilnico si naredila in sladkorna palčka mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo sladkorno palčko si naredila. Jaz pa spadam med tiste, ki zadnji trenutek dela vse. Čeprav je ta teden obarvan v praznične voščilnice, zato pa tudi nisem utegnila komentirat...

    OdgovoriIzbriši
  8. Veš kako pravijo - vsake oči imajo svojega malarja. Dejstvo pa je, da če si se ti tako odločila je potem to to. Meni je všeč - je le praznična :).

    Bravo za seznam - jaz bom zopet tik pred zdajci, čeprav priznam, da sem se že lotila prvih poizkusov NL voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  9. mojca, občudujem tvojo delavnost na vseh frontah. občudujem tudi vse vas, ki ste že v polnem novoletnem zagonu.
    voščlnica je krasna, vem pa, da bo tista, ki jo imaš v mislih tudi.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit motiv, veliko dela vloženega... Za v okvir :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Very pretty card so glad you joined us at Aud Sentiments.

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, Mojca...jaz sem presrečna...kaj huda!!! Veš, kako sem vesela, če vem, da rada uporabljaš moje izdelke...ma kaj vesela, POČAŠČENA!!! Voščilnica mi je pa zelo všeč...tako vesela je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a great card. Love the stitching. Thanks for joining in our 2 or 3 word sentiment challenge at Aud Sentiments
    Good Luck,
    Julie T

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...