torek, 18. november 2014

DELAVNICA "NAJLEPŠI PAR"

Nekajkrat sem že omenila, da sem bila na Tinini delavnici, ki jo je imela v Novem mestu v trgovini Papin. Tina je res neverjetna...en kup idej, pametnih, domiselnih, varčevalnih,...na kratko, mislim, da govorim v imenu vseh 12 obiskovalk,...navdušene in še lahko pride.

Naredile smo 4 voščilnice (čas je bil res kratek, samo 2 uri in minil je kot bi ga kdo v zadnjico  suval).

Že od nekdaj  imam na vseh delavnicah tremo (zakaj...mi še zdaj ni jasno), naredim vse,ampak doma vedno popravljam, tako da mi je na koncu všeč.

Tudi na tej se ni bilo za bati, da bi bilo kaj drugače. Na tejle sem  štampiljko  premalo namočila (groza, kot da bi delala prvič), treba je bilo rešit uničen izdelek ...benerček. Pa je izpadlo malo drugače, moje.



Bela streha kot sneg odrezana tik ob štampiljki...spet narobe, morala bi pustiti malo več roba, da ima učinek snega....nisem poslušala (priznam, sem čvekala). Doma sem po strehi nalila 3D effekt lack in ....evo ga sneg . Tudi spodnji del pod napisom sem z umazanimi rokami zamazala z rjavim distressom, doma sem nalepila bel filc in mislim, da je nastala prav super voščilnica.







Ker je na vsaki nekaj mojega jih kar v kompletu prijavljam v http://www.najlepsi-par.si/galerija-november/.

Hvala Tina  in  vsem vam   za vaš  obisk in komentar.







16 komentarjev:

  1. Čudovito si ustvarjala in se družila ;) super, da nisem edina, ki na delavnicah ne uspe vse naredit in doma popravlja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. wauuuuuuuuuuuuuu, kako čudovite voščilnice si naredila na delavnici.
    Škoda, da ne bi dobile še kake dvojnice!!!!! le veselo na delo in takoj v objavo.
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, še enkrat jaz, - s čim si delala snežene pikice? pozabila vprašat, prehitro dodala komentar

      Izbriši
    2. S Tinino kovinsko šablono, ki ima ime PIKA PRI PIKI (še lanska kolekcija).

      Izbriši
  3. Vidim, da bom morala tudi jaz 1x na kakšno delavnico - se izdeluje same čudovite stvari. Mojca voščilnice so originalne in definitivno v tvojem stilu, čeprav je v njih tudi malo Tininga navdiha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ti si ena slika brez okvirja! :-) Čvekaš na delavnici. Groza. :-))) Ampak napake si pa dobro zakamuflirala in nastale so krasne voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca...daj no! Kakšna trema neki..., saj sem ti rekla, da je kar pokalo od tvoje navzočnosti! Bilo mi je res zelo lepo in tako vesela sem, da sva se srečali. Na še, kajne? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav sve stiri delujejo tako domace, prijetno. Verjamem, da vam je bilo v druzbi Tine zelo toplo in prav tako domace :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne su ove čestitke!! LP, Ivana

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so nastale
    v dobri družbi
    Tina je pa res fejst punca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. svaka je lijepa na svoj način, svaka ti čast..pozz

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav super voščilnice si naredila na delavnici, meni je najbolj všeč karirasta hiška. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. luštne voščilnice so nastale ) s popravki, čeprav si mislim, da ni bilo potrebno popravkov ;) ) Jaz sem se ravno malo prej preizkušala s hiško, a ker je pozno že, me bodo hiške počakale do jutri. moram pa priznati,da so mi prišle prav tvoje izkušnje. Hvala
    ps. eni se lažje učimo na napakah ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlične su sve četiri. .
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  13. Res krasno kolekcijo novoletnih izdelkov si naredila na Tinini delavnici. Mi ne bo preostalo drugega, da se odpravim na drug konec deželice in spoznam Tino in njeno delavnico. Vzdušje mora biti noro pozitivno ;)))

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...