petek, 7. november 2014

"NAJLEPŠI PAR" V ORANŽNEM

Danes pa je bil prenos misli od Tine do mene. Ravnokar sem končala ta izdelek in bum Tina objavi svoj video....kot da bi se zmenile. Priznam pa, da sem se spet nekaj naučila, ko sem ga gledala (uporaba pek papirja,...res ne bom več pekla piškotov, ker bom vse pripomočke znosila v svojo rumpelj kamro.)

V oranžnem res še nisem ustvarjala, se mi pa zdi, da je  ravno pravi dan za tako živo barvo...danes je tako  brrrrr  zoprn dan, ko bi sama sebe najraje nekam ugriznila. Vpliv lune, polne ali prazne, name deluje bolj kot ne grozljivo, sama sebi sem tečna, zoprna, pa se je dan komaj dobro začel.

Vse šablone in štampiljki so iz kolekcije"Najlepši par".  Za posip pa sem uporabila droben pesek v oranžni barvi.





Izzivi:



3. http://seizethebirthday.blogspot.com/, orange monochromatic.

Pa lepši dan vam želim. čao
,

13 komentarjev:

  1. Lepa in vesela voščilnica je nastala
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Very nice. Great job with the organge challenge. Thanks for joining us at Seize the Birthday.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo današnja lepotička pa je vitka ;))) in oranžna barva ji krasno pristoji!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda, kot da si tokrat prepisovala od Tine, pa tudi če trdiš, da nisi. :-)) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ja špegala si k njej .-)
    Zelo je lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je všeč ne glede na to ali si kam pokukala ali ne :). Sicer pa mora biti vsaka ustvarjalka počaščena če je bila njena ideja navdih nekomu drugemu - vsaj tako je moje mennje. V glavnem všečkam tole tvoje "peskanje". O vremenu pa raje nebi - pri nas je vse na vodi :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je tale tvoja voščilnica in oranžna je meni zadnje čase zelo všeč. Pa spomnila si me, da imam nekje v kleti tudi jaz še polno teh drobnih barvnih peskov, ki so bili nekaj let nazaj zelo popularni. Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca...pozno sicer komentiram. A me je tisti dan prav prijetno presenetila najina `povezanost` :-))) Takole vse v oranžnem in z dodatkom bleščic je krasno...pa še božičnica `nezapraznike` mi je super!!! Pozdravček in se kmalu vidimo :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautifulcard and so glad you used our Topping option too! Thanks for sharing your talents with us at Seize the Birthday! Hope to see more of your work again soon!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...