ponedeljek, 5. januar 2015

ZELENA

Kot tretja verižica iz ostankov perlic pa je nastala v zeleni barvi ...te barve se  nikakor ne morem znebit, ker je res specifična barva za kombiniranje,  V tej je nasnutih pa še 1 meter več, se pravi 6 metrov perlic. Še ponoči sem jih sanjala. Ampak pogled je pa lep. Meni osebno je najbolj huda (čeprav mi je črna barva TOP 1) od vseh treh, je pa res, da imajo vsake oči svojga malarja.




Hvala vam za obisk in komentarje.





13 komentarjev:

  1. OK čez črno jo res ni, ma tale je tudi TOP! Verjamem, da si sanjala perlice, vendar je bilo vredno truda. Vse tri so nekaj posebnega in nikoli nebi rekla, da so iz ostankov. Zgledajo, kot da si dodobra preračunala v kakšnem zaporedju bodo perle nanizane :). Všečkma na polno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej, SREČNO 2015!

    Noro, kak je dobra!!!!
    A bi bila ti huda, če si sposodim tvojo idejo? Tudi jaz imam ful ostankov perlic - od kvačkanih ogrlic in nakupov na pamet:)
    Tvoja kita mi je zeloooo všeč!

    Lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja seveda lahko. Sploh pa ni nič težkega, samo dolgo traja nabiranje perlic. Jaz sem jih nizala in po petih, šestih metrih šele začela rezati na dolžino. Kita je narejena iz 21 žic (7x3). Črna in vijola pa 6x3. Če te pa še kaj zanima pa klikni.
      Pa da je ne pozabiš pokazat, ko jo narediš, da jo bomo še drugi videli. čao

      Izbriši
    2. Kako sem nevljudna..hvala za lepe želje, vse dobro v tem letu tudi tebi.

      Izbriši
    3. Hvala za odgovor in navodila!

      Nabiranje perlic pa poznam...traja pač.
      Če bo uspela, pokažem, seveda.
      Lp.

      Izbriši
  3. joj, mojca, sa si ti na turbo že na začetku leta priklopljena? pohvala za vse tri ogrlice, upam, da katero vidim v živo, ko se dobiva na kavici. Imam tud jaz ogromno perlic za ponucat, mogoče te pa malo "pokopiram", sam ne se preveč bat, ne vem, kdaj!!!

    KRASNE VSE TRI
    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, prekrasna je, tudi meni zelena zelo sede. Noro so mi všeč take ogrlice, ampak mislim, da za to pa že moraš imeti smisel za kombiniranje. No kakor koli, iskrene čestitke, res je lepa.
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ni kej tole obvladas bejbi:)) on top:) tole bi slo k moji tuniki k jo kvackam hihi

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so takšne ogrlice blazno všeč, vendar jih sama ne nosim. Za nizanje perlic pa tudi mislim, da nimam potrpljenja. :-)) Zato pa še bolj cenim in občudujem tvoje delo. Kaj sem želela povedati? Aja. Tudi tvoja zelena verižica je prekrasna, tako kot prejšnji dve :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sicer mi je tole nakitkanje dokaj tuje in pojma nimam kako si to delala, ampak pogled na končni izdelek je pa fenomenalen. Čeprav zelena ni moja barva, je ogrlica res super. Pa pohvale za vztrajnost - toliko metrov...Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajajo kkao je pa tole lepo... te velike ogrlice in bogate so sploh letošnji hit :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastična ogrlica, prelepe boje, odlično osmišljena, perfektno urađena!Bravo!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...