nedelja, 20. september 2015

PAV GRE V .....

3x smete ugibat. Ja jasno, v živalski vrt delat družbo ostalim živalcam. V Craft-alnico na #143. izziv - živali. Vsak slovenski izziv mi je, da se preizkušam z različnimi izdelki in različnimi tehnikami.
 Zato sem se za tretji izdelek na to temo odločila, da spet malo zakurim moj pirograf.  Nastala je darilna lesena škatla s premerom 20cm z motivom krasnega pava, ki sem ga   našla na netu (pobarvanka) in štampiljka "Najlepši par", zato izdelek lepim v galerijo "Najlepši par". Napis  mi je bil še posebej izziv, ker ni tako enostavno pisat z vročo konico po lesu. Najprej me je očaral motiv, potem pa še les in ta vonj po zažganem ....v redu bo, smo že predebatirali, da nisem piromanček ampak samo vonjavček.






Uživajte v deževni nedelji, lep teden vam želim in hvala, ker si vzamete čas in brskate po mojem dnevniku. čao

23 komentarjev:

  1. Krasen motiv pava si našla in ga čudovito prenesla na škatlico. Zelo mi je všeč.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo kako krasen pav
    super si tole skombinirala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa česa vsega še ti ne znaš! Še ena tehnika in tak čudovit razultat! Ta pav je tako lep in napis ti je super uspel!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si pa res vsestranska in vse ti gre prfektno od rok. Zelo lep krožnik je nastal.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno si tole "zažgala" :). Motiv je zelo lep in očitno imaš precej mirno roko tudi pri pisavi - šjora obvladaš, ni kaj ;)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobr ti kuriš les in nas s tako lepimi izdelki. Čudovita šatulja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Madonca si bila pridna v času moje odsotnosti. Toliko enih različnih stvari si naredila in hvala tudi, da si sodelovala na najinem izzivu. Jaz sem pa lepo uživala v senci ob morju, ko so se moje objave avtomatsko sprožale. Na dopustu si namreč ne dovolim zmotiti internetu :))

    OdgovoriIzbriši
  8. JoJ JoJ Mojca, pa ti si res neverjetna. Daj prosim povej, kaj ne znaš!!!
    Pa tale pav je fantastično narejen in le kdo se ne bi branil tako lepe škatlice :-)) Polna presenečenj si .-)
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. res, samo strinjam se lahko - neverjetna si, kaj vse obvladaš in to tako lepo, vauuu.
    pa prejšnja škatlica s srčki je tudi srčkana!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj naj ti rečem kot to, da si noro dobra:) A je sploh kakšna stvar, ki se je ti ne lotiš. In to si naredila tako čudovito, da človek samo gleda. To uživanje ob vonju ožganega lesa pa poznam:), tudi meni je všeč. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prva liga je to tvoje "piromanstvo - vonjavstvo". :-)) Lepo, da si se spomnila tudi na ta pripomoček. Super ti je uspelo zažgati v les. Pav je prelep, napisu pa tudi nič ne manjka. :-)) Moraš pa res imeti mirno roko za takšen izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  12. Marička....saj sem morala dvakrat prebrati, da sem dojela, da si ti vse to šla prenesti s tisto `žgalko`!!! Prekrasno si to naredila...

    OdgovoriIzbriši
  13. Kapo dol. To pa res ni enostavno zažigati les, da pri tem nastane taka umetnina.
    Čudovita škatla.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ujejj, tole je pa potrebno enega potrpljenja... čudovita škatlica in zelo lep motiv!

    OdgovoriIzbriši
  15. Fantastično si pava prenesla na škatlico :).

    OdgovoriIzbriši
  16. A sploh obstaja tehnika, ki jo ti ne obvladaš...
    Super je!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ooooo, Mojca, tole je tehnika, ki mi je strašno všeč, pa se je sploh ne upam lotit! Prečudovito!! Pa kako si to izvedla, a si pava prerisala ali kako? ne morem se nagledat, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Motiv prerišeš, potem pa žgeš vsako črtico, pikico posebej s posebnim grelnikom...pirograf. Nič težkega, samo potrpljenje in mirna roka. čao

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja ja, nič težkega, pa kaj še! :))) Tega zagotovo ne zmore vsak! Pri meni se ustavi že pri "motiv prerišeš" - takle zakompliciran motiv, halo?? Vsaka čast Mojca, izdelek je prečudovit! Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, Maja

    OdgovoriIzbriši
  20. Tale pav je vžgan v les?! Uau! Popolnoma si me navdušila... tako lepo izdelano! Vse pohvale! :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...