torek, 15. september 2015

TORBICA - ORIGAMI


Najprej moram odgovorit Vesni., še daleč je do  500. objave. Bo pa...sigurno, takrat se bomo pa sladkali. Današnja je  452.

Malo sem spremenila način izdelave te torbice, moja se namreč odpira in je kot darilna torbica.  Drugače pa si lahko  načrt ogledate na temle  posnetku.




Pa še ena z drugačnim odpri-zapri sistem... in  makom "Najlepši par" (galerija "Najlepši par")




To je to za danes.čao


11 komentarjev:

  1. Obe sta lepi, vsaka za svojo priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Šjora, ti bi tole morala začeti serijsko proizvajati :). Obe sta fantastičn!

    OdgovoriIzbriši
  3. krasni sta prav obe, tole z raznimi zapiranji mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštno tole.
    Sploh tale druga rdeča mi je ZELO všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. U, lepi. :-) Še posebno druga, z makom, mi je zelo všeč. Krasno si kombinirala različne rdeče odtenke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne torbice delaš, take prave damske.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojla Mojca, model te torbice pa poznam:), super sta obe in zelo zanimivi. Ti moram povedati, da sem jih "poskušala" delati še v začetku mojega ustvarjanja, ko so bile na programu samo škatlice, pa mi nekaj ni šlo. Vse sem nekam založila, ampak..... sedaj bom pa zbrskala in pogledala, kje sem falila:) Tvoji sta zelo ženstveni in sigurno za "posebne priložnosti". Res si super punca, vedno priložiš še "muštrčke". Ti moram povedati, da imam šalč že skoraj za nekaj servisov. Da ne bo problema, ko se pričnejo "razbijati" No zdej sem ti pa naložila:), samo še en lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma veš kaj, ti res lahko odpreš trgovino, saj si vsestranska in hitra kot brzi vlak. Lepi damski torbici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz vedno noro občudujem tvoje `3D` mojstrovine. Če boš videla kakšno pri meni, je to po tvoji zaslugi :-)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...