petek, 22. januar 2016

DOBRODOŠLA

....tole velja meni....po nekaj tednih, sem se spet sestavila in voila.....ni še tako, kot bi sama želela, ampak važno je, da sem začela migat. Nič posebnega se ni dogajalo, z mojim zdravjem vse štima,  samo ponovoletna depresija je naredila svoje, ni bilo ne idej, ne volje, sladkarije so naredile kontra efekt, tistih par sekund  si blažen, po 3 tednih pa groza...prekleti stroj je skrčil moje naj kavbojke:-)) , (tudi Gorenje ni več tisto, kar je bilo!!!!) ...za 5 kg + juhuhu še nekaj dodatnega celulita...toliko o poletni sezoni.

Hvala lepa draga Sonja za ponujeno ramo (zdaj saj vem, kje se bom lahko zjokala in jamrala) in moja rešiteljica Darja z njenim domačim čudežnim čajčkom nabranim na Čemšeniški planini...glede na to, da je bilo okrevanje tako hitro in eksplozivo, se vendarle sprašujem, če so bile notri še kakšne druge čudežne rožce. Saj ni važno, okusen je. Hvala lepa.






Še dve škatlici za dišeče svečke....začetek je že. Lep vikend vam želim in hvala za vaš komentar.

23 komentarjev:

  1. Samo da si nazaj,
    Krasni zavojčki za čajne svečke.
    Pozornost in pozitivne misli, pa delajo čudeže.
    Vse dobro in lep vikend
    pa malo migat in do poletja bo vse ok
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. O, dobrodošla, sem te že pogrešala.
    Lepi škatlici za čajne svečke.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli,da si bolje! Drž se-saj bo. Lp,Mojca

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli,da si bolje! Drž se-saj bo. Lp,Mojca

    OdgovoriIzbriši
  5. ojla tisto o krcenju kavbojk hihi....
    ne se dat k ni tko hudo mal miganja kot ti znas pa gre dol:)))
    itak pa ti k nisi pri miru bo slo hitr:))

    OdgovoriIzbriši
  6. uu dobrodošla nazaj. Včasih paše malo odklopa in kaj pol če si pridelala kak kg, saj bo šel hitro dol :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. dobrodošla, smo te pogrešali, da veš ... počasi, pa spet bo, pri nas je ravno začelo še sonce nekaj sijat ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, da si nazaj :) Lušne škatlice za svečke.
    Kar se tiče pralnih strojev, se mi zdi, da ga je moj začel biksati na podoben način ;)
    Še to, tisto drobceno blago za križkanje sem takrat kupila preko spleta in se ne spomnem več kje :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjora ves da sem ze razmisljala o tiralici za tebe... Vazno da si nazaj ne glede na to a startas v prvi ali peti brzini B-) . Vsec sta mi skatlici se bolj pa pladen s cajckom :-P

    OdgovoriIzbriši
  10. Super škatlice. Dobro da si se sestavila nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca, dobrodošla nazaj! Kako sem te vesela! :) Zdaj pa le počasi, ker tudi počasi se daleč pride ;) Škatlici za svečke sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca pozdravljena spet med nami. Začela si super, škatlici za svečke sta krasni, izgleda, da ti je počitek koristil. Včasih je treba glavo dati malo na off, tudi pri ustvarjanju. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pa kje si ti človek.
    Dobro došla nazaj.
    Škatlice so mi super všeč. Tako pomladne.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja, že od marsikoga sem slišala, da Gorenje ni več to, kar je bil :) Boš pač lahko malo zapravljala in si privoščila kaj novega.
    Lepa in uporabna darila in fino, ker si nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  15. O, res dobrodošla. Bila si pogrešana, ti in tvoje umetnine. HB za prijateljice, ki te ne pozabijo in vse domače čajčke.
    Te škatlice so tako lušne in krasno darilo. Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojla Mojca, sem te pa iskreno pogrešala in večkrat pomislila, kje se potepaš. No, upam,da si dobro, po lušnih barvah teh simpatičnih izdelkov sodeč, si. kar se poletja tiče je še daleč, ko se ti zaženeš v ustvarjalno delo, boš vse odvečne kile pokurila. Me veseli da si tu :)) Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobrodošla nazaj. Lepo te je spet brati. Škatlice so pa lepe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobrodošla nazaj....včasih tudi rabimo ustvarjalni mrk, da potem dobimo sveže ideje. Imava kar nekaj skupnega....davek za prenehanje kajenja je tudi pri meni zahteval cca 4kg. Upam, da se je ustavil....

    OdgovoriIzbriši
  19. Sladko je tudi zame strup. Ali kaj, če v tistem trenutku, deluje blaženo. Še sreča, da je letos velika noč prej, da bomo še pravi čas lahko shujšale do dopusta.

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Mojca, dobrodošla nazaj! :-)) Kdo ve, kaj ti je Metuljčica namešala v čaj, da je tako hitro "prijel". Z lepima škatlicama si se vrnila v svet ustvarjanja. :-) Ponudba za ramo velja do preklica. :-))

    OdgovoriIzbriši
  21. Škatlici sta čudoviti, v lepih naravnih barvah. Same naravne sestavine so tudi v čajčku. Vedno pravim, da male pozornosti bogatijo in če še pomagajo je to to. Me veseli da si nazaj, pa hvala za tole objavo.

    OdgovoriIzbriši
  22. Mojčica!!! Tako le po je prebrati, da si boljše...mi smo te tako zelo vesele!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Pošteno sem te že pogrešala in zelo sem vesela, da si nazaj. Lepi škatlici si naredila in jat ti želim, da se ti ustvarjalna energija vrne v vsem zaletu.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...