petek, 1. januar 2016

FILC MOJSTRICA

Konec poležavanja, konec praznikov, alo delat je treba začet.  Jaz začenjam z malo spomladanske svežine.....narcise in ogrlica v spet malo drugačni  škatlici z okvirjem  (tole sem prvič delala in sem spet navdušena, ker je zelo lahka in vsestranska za uporabo). Video z napotki je pa tule

Draga Duši, filc mojstrica...vse najboljše ti želim.





Hvala lepa za vaše obiske in komentarje. Se priporočam tudi v tem letu. 

18 komentarjev:

  1. Krasno! Že malce pomladanskega pridiha!
    Mojca, čestitke za bonbonček! Javi mi e-mail prosim :)
    http://made-by-renata.blogspot.si/2016/01/zrebanje-bonboncka-candy-draw.html

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasno!
    sretan nova godina!
    Happy new year!
    Bad Kitty's Craftroom
    >^.^<

    OdgovoriIzbriši
  3. U, kako lepo bo okrašena naša "filc mojstrica" :-) Tako ogrlica, kot pridih pomladi na škatlici, sta enostavno super. :-))
    Veš da se bomo obiskovali in komentirali tudi v tem letu. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena Mojca, kako sem te vesela:)-Lepo,da si nas začela priganjati. Hudo nobl bo filc mojstrica, ti pa si mi s svojo "škatlico" naredila nov lušt:), sem že sprobala:))) Ne veš, kako sem ti hvaležna, ko nam zaupaš vse linke, hvala. Lep pozdrav in se veselim vseh naših "srečanj". Andreja V

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je
    Mojce vse dobro v novem letu
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Med tem, ko ostale še okrevamo po neprespani noči, ti že veselo ustvarjaš. Prekrasno darilo,

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, čudovito si začela novo leto. Škatlica mi je zelo všeč, obožujem narcise, verižica je pa tudi prekrasna.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super lepo darilo in škatlica je prav posebna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšna super škatlica, moram nujno sprobati. Pa tako lepo pozornost si pripravila! Kar vidim te, kako si uživala v pomladanskih tonih ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo Mojca kako lepo darilo si ji pripravila in po vrhu še lepo zavila :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

      Izbriši
  11. O, tole je pa moje :)
    Hvala ti za tako lepo presenečenje.
    In še kako mi je všeč, da si darilo ovila v pomladne barve.

    OdgovoriIzbriši
  12. O, kako pomladno škatlico si naredila za verižico. Res si daaaleč pred nami ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, tvoja pozornost je brezmejna, prav tako ustvarjanje. Hvala za lomk. Škatlica je super, zelo lepih barv, prav tako verižica in voščilnica, krasno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Prav imaš, treba bo zavihat rokave :) Čudovito darilo si izdelala za Duši, verjamem da bo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo kako lepa ogrlica,take starinske so meni najljubše ;). Pa še narcise sredi zime, ja saj če ne bi včeraj zamedlo, bi pa res kmalu zacvetele.
    Mojči naj bo tvoje leto lepo, veselo in polno hudomušnih komentarjev brez katerih naši blogi ne bi bili več pravi blogi. Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Šjora tokrat si se pa res multi potrudila za našo "mehko" blogarko. Si definitivno zasluži tako lep nakit v lični embalaži, da nas bo še naprej razvajala s svojimi mehkimi izdelki. Obvladaš 100 na uro :)!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita ogrlica v prelepi embalaži, pa te narcise, super si!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...