ponedeljek, 25. januar 2016

RD JERNEJA


Jutri praznuje Jerneja svoj rojstni dan. Draga Ne-ja vse naj naj še z blogerskih strani.

Mini lesena šatuljica, ki sem jo olepšala s sežiganjem, prstanček iz fimo mase in sladoledne palčke, na katerih je isti motiv, kot na šatulji. Tudi tu sem uporabila pirograf za žganje na les.







Packanje, špricanje, tapkanje (prevod...izzživljanje nad papirjem) + dodatek stencil šablona pisava in distressi ter stencil šablona ura in sneg pasta.

Sladoledne palčke sem zlepila skupaj, natisnila štampiljko, ožgala, prelakirala (šatuljo ravno tako)  in prilepila na osnovo voščilnice.
Izzive na Craft-alnici sem ta mesec kar precej zanemarila, zdaj je pa dovolj tega...tale izdelek je kot zanalašč za njihov #152. izziv: LES. 

 Komentarje pri vseh bom nadoknadila, še kar nekaj mi jih je ostalo. Lepo se imejte, krasni dnevi so pred nami. čao


30 komentarjev:

  1. Krasna šatuljica, prstan in voščilnica.
    Mislim, da bo Jerneja zelo vesela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. O ja, Jerneja je bila cist prec od navdusenja, ko je odprla posto B-) . Mojca se tukaj hvala za tako lepo voscilnico in darilce!

    OdgovoriIzbriši
  3. O ja, Jerneja je bila cist prec od navdusenja, ko je odprla posto B-) . Mojca se tukaj hvala za tako lepo voscilnico in darilce!

    OdgovoriIzbriši
  4. kakšen lep kompletek, tako lepo pride les do izraza, krasen motiv rož, vau, pa ta voščilnica ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito. Ti pa vse obvladaš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojči, pa ti si fenomenalana. Kašne lepote si pripravila za Jernejo. A ti povem daj praznujem ??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnii. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo, Mojca je v svojem elementu:) Čudovito darilo si pripravila za Jernejo (no saj "slišim", da je že čist preč od veselja:)))) Si vsestranska, čestitke. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasen komplet si naredila. Zelo všeč mi je tole žganje na les. Res si prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Me veseli, da si ponovno v zagonu. Samo gledam in občudujem koliko tehnik si uporabila pri ustvarjanju tega darila. Dobra si. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako lepo si pripravila darilce za Ne-jo! Super je tale tvoja zažigalna tehnika. :-) Všeč mi je vse, od voščilnice do škatlice in prstana. Izživljanje nad papirjem ti je super uspelo. Ni boljše terapije! :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliko vsega si ustvarila in koliko različnih tehnik ter materialov. čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoje zažiganje sem že občudovala in tokrat spet ne morem nehat strmet! Ta tehnika ti strašno odreže, ampak, saj, katera ti pa ne. Prelepa škatlica, noro dobra voščilnica, prstanček pa zelo zanimiv. Lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, komaj si se vrnila, pa že maširaš veselo naprej, da te komaj dohajam ;)
    Krasno ti to delaš z lesom. Pa je sploh kaj, kar ne obvladaš?
    Čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Res si vsestransko ročno spretna! Čudovito darilo za Jernejo. Zažigaš da je veselje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Darilo, ki zažiga. Res vrhunska izdelava in občudovanja vredno.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mojca kapo dol, darilo je čudovitoooo!!! Kaj vse si uporabila, le kje jemleš ideje ( ni čudno da jih jaz nimam nič, če mi jih ti mazneš)!? Se ne čudim da je Jerneja bila paf!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Wow, zelo posebno in zelo šik. Vidim, da si v popolnosti nazaj :) Krasno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Več kot očitno je, da te je ustvarjalna muza spet obiskala, saj si naredila prav posebno, domiselno in čudovito darilo. Česa ti vse ne obvladaš! Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. joj Mojca, kako je pa to lepo darilo :-)) In skorajda v celoti leseno. Krasno škatlico si izdelala in naredila nanjo lep vzorček, kot tudi na sladoledne palčke. Super ideja, kako si naredila voščilnico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  20. Predvsem šatuljica mi je všeč. Zažigaš! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Najprej en lep pozdrav in sem prav vesela , da sem te tudi v živo spoznala. Tvoje izdelke res občudujem in te , ki si tukaj predstavila so res čudoviti. To žganje je zame znanstvena fantastika. Čudovito izpade in evo....ideja za delavnico pri naslednjem srečanju :-))

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasno darilo in voscilo, vse lepo usklajeno.

    OdgovoriIzbriši
  23. Mojca,res vžge to tvoje darilo, vsestranka si in vse ti uspeva, hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  24. Sem vesela, da je vse na svojem mestu in da se je ustvarjalna muza vrnila. :) Navdušena sem nad celotnim darilom! Čudovito je od šatuljice do prstana in voščilnice. Tole vžiganje je še ena izmed stvari, ki bi jih nekoč želela obvladati poleg kvačkanja, šivanja.. :) Pri tebi uspevajo vse možne tehnike, pravi multipraktik! :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Ooo kako čudovito škatlico si izdelala. Tvoje darilo je res nekaj posebnega in verjamem, da ga je bila Ne-Ja vesela. Upam, da se še kdaj vidimo :). Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...