torek, 5. januar 2016

SLADKO, SKICASTO, ODPELJANO in HVALA

Vsakega po malo:
1. SLADKO...recept za SACHER-jevo torto dobite pri Andreji...mmmm dobra...


2. SKICA, ...želja Tine in Vladke  in njun #44.izziv- postavitev po skici, po kateri sem naredila tri voščilnice za rojstni dan....na zalogo.

Belina in barvanje z akvareli na štampiljki ....igranje v  katerem sem se preizkušala te  dni....Štampiljka Viva Decor in akvarelne ter perla barve (pa nikjer nobene packe....ženske, ne morem verjet....)


Temu avtu se je odpeljalo in je ves vesel, da se je znebil težkega bremena (smreke) in bo lahko veselo sopihal po naših cestah. (kov.šablona "Najlepši par-avto, štampiljka "Najlepši par" vijugice , napis in listki , luknjač -rožica in stencil plastična šablona rože.


Smooshing (upam, da sem prav preprala to besedo  pri Vladki) tehnika za podlago, nato pa odtis štampiljke Viva Decor ter kov.šablona "Najlepši par" -čestitke, ki sem ga izrezala iz zelenega mossgumija .



4. HVALA lepa  vsem in vsaki posebej za vse voščilnice in dodatke, ki sem jih dobila od vas. Zlate ste. Voščilnice pa krasijo streho otroške hiške. 

Hvala za obisk, komentar, lep dan vam želim. 

15 komentarjev:

  1. Mojca tole pa je multi objava :). Same krasne stvari se dogajajo in nastajajo pri tebi. Ne vem če mi bo v eni uri (Mija spi :)) uspelo nadoknaditi zamujeno, ma se bom potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri tvoje voščilnice so krasne, posebno še prvi dve. In lep nabor naših voščilnic si dobila, pa saj si jih res zaslužiš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. divne čestitke kao i uvijek a i torta je baš odlična..lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sladko si zakorakala v novo leto ;)
    Voščilnice, ki si jih naredila in prejela so zelo lepe.
    Krasen kupček, mislim streha ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. Kako njami! Ko bi jo še meni kdo spekel ... :))
    2.in 3. Prav vse voščilnice so prelepe in tale z avtkom je tako prisrčna, ko se iz njega vijejo rožice!
    4. Kakšen nabor na strehi! Res jih je lepo pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  6. jazt bi torto:)))) trenutno najraj:)))
    ostalo me lahko pocaka hihih

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca res si bila pridna! Sedaj bi se mi prilegel en košček zgornje saharce ;)
    Tudi voščilnice so zelo lepe... že dišijo po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri tebi je pa resnično zanimivo, razgibano, sladko in ustvarjalno in to vse prav čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  9. vidim, da si zaštartala na polno :)))

    kako si se lepo poigrala s tehnikami, tale avto je neverjetno cart, pa super ideje s smušingom (ne znam prav napisat), kako drugače izpade!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca...en velik SREČNO!!! še tukaj :-))) Hvala za lušte ob torti in za krasne čestitke....pa tudi `korci` na strehi so super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej se mi cuker dvigni ob pogledu na tole torto, potem pa še skoraj omedlim od sreče, ko preberem, da ni nobene packe na tvoji voščilnici. Vidiš, pa si le dokazala da gre tudi tebi :)) Odlično si začela to leto in meni so vse tri tvoje voščilnice nadvse všeč. Prvi so krasno pobarvala cvetje v vazi, na drugi tako veselo in sončno sopiha tale avto, tretji pa super pristoji smooshing. Za zaključek pa še čudovit pogled na streho hiše. Si mi polepšala dan s tole objavo in hvala, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sline se mi cedijo ob tvoji tortici.....še vedno mi uspeva pri nekajenju:-)
    Pohvale za lepe voščilnice in čestitke, da ti uspe brez pack....jaz se štampiljkam prav zaradi tega na veliko ogibam :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožujem saherco. Že leta je nisem pekla, ker bi jo verjetno sama zmazala. Takšnega "podviga" pa si ne smem privoščiti kljub elastanu in večjim številkam kavbojk. :-)) S krasnimi voščilnicami si startala v novo leto. Kupček prejetih pa je kar zajeten. :-)) Dobro se z dobrim vrača. Vsaj v tem našem prostorčku. :-)))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...