ponedeljek, 6. junij 2016

KITARA ZA TIMA

Pri nas se rojstni dnevi vrstijo .  Za 23-ico, ki jo je naš Tim dopolnil konec maja je nastala tale...kitarska.
 
- Juta je prišita na papir
- kovinska šablona kitara (Lea"bilities)
- kovinska šablona violonski ključ (MD)
- Sizzix-ova kovinska šablona zvezde
- Rayher-jeva  razcepka v zvezdi
 
Ta voščilnica je nastala že prejšnji teden, danes pa naj vam ponudim še čisto tople ravnokar pečene mafine. Recept je sladek, primeren temu letnemu času  in zelo  hiter za pripravo:
 
 
JAGODNI MAFINI
(ta masa je za 18 mafinov)
 
- 2 jajca
- 150g sladkorja + 1 vanilij sladkor (penasto zmešaj) in dodaj
- 6-7 žlic olja
- 2 dcl mleka
- 250 g moke + 1 pecilni prašek.
Mešaj, da dobiš lepo homogeno zmes, nato pa dodaj še 250 g narezanih jagod, ki jih z leseno žlico lepo zmešaš v tej masi.
V model za mafine daj papirnate posodice, do 3/4 jih napolni z maso.  Pečeš na 175 stopinj 20 minut.
 

 
Res so dobri. Pa dober tek želim.
 

 

16 komentarjev:

  1. Krasna rokerska voščilnica in mafini za na fotografijo, tako lepi so vsi. Verjamem pa, da kmalu tudi za to več ne bodo, ker bodo prehitro izginili :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno smo vsi v rojstno dnevnih praznovanjih:) in ti si pripravila odlično rokersko voščilnico:) Kaj pa naj rečem na mafine:) - mi je kar žal, da kakšnega ne morem sneti s slike:)) Še en recept, ki si ga bom shranila in tudi uporabila. Dosedaj sem sprobala že prav vse, kar nam ponudiš:)- hvala ti. Lepo bodi in pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica. Všeč so mi vse plasti. Mafini zgledajo slastno, bi jih najraje kar spekla, pa kaj ko ne smemo več jesti sladkega, že cel mesec smo vsak vikend na kakem slavju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Recept preizkušen, sem včeraj nabrala jagode. Njami, hvala za super recept. Voščilnica s kitaro je prava za vašega rokerja. Prelepo si jo sestavila. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, super slastna tokratna objava. Prekrasna rock voščilnica za vašega Tima (ki ima mimogrede čudovito ime :) - želim mu vse najboljše. Mafini pa tudi izgledajo slastni in se jih ne bi nič branila.

    OdgovoriIzbriši
  6. vse najboljše timu, res krasno ime!
    tvoja voščilnica pa prekrasna, obožujem takšne rokerske in mi pride prav tvoja izvedba za kakšno idejo za mojega brata, ki igra takšno kitaro ...
    recept bo sproban v bližnji prihodnosti, ker naši otroci najraje pečejo mafine, zdajle pa ravno jagodno marmelado kuham.

    OdgovoriIzbriši
  7. da budem iskrena opče nisam vidila čestitku
    ovi kolačii su mi odvukli svu pažnju :D
    njam- njam
    čestitka je super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Dve sladici po tvojih receptih sem že naredila in tudi te kolačke zdaj, ko je čas jagod, zagotovo preizkusim.
    Voščilnica je zelo lepa in krasno sestavljena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Voščilnica mi je všeč, pri mufinih pa so se mi sline kar same pocedile.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  10. Do danes, ko mi je uspelo prisopihati k tebi, so punce pojedle vse mafine. Očitno so bili zelo dobri. :-)) Hvala za recept.
    Vas je pa toliko pri hiši, da ni čudno, da ima skoraj vsak dan kdo rojstni dan. :-) Tim je dobil krasno kitaro. Vse najboljše, mladenič!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše Timu. Tvoje objave si sladko sledijo. Muffini (hvala za recept), jagode, čokolada.....

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuu, men je pa tole svetovna voščilnica! Vse najboljše tvojemu Timu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštna kombinacija papirjev in jute. Kitara zgleda prav kulsko. Mafini pa slastni. Ampak glede na to kolk zamujam s komentarjem, jih je ziher že 3x zmanjkalo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno voščilnico s kitaro si naredila in pripravila slastne mafine.

    OdgovoriIzbriši
  15. Noro dobra kitara in se bolj slastni muffini. Tole pa treba sprobat :-)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...