sobota, 1. april 2017

TO SEM RABILA-DANAŠNJI DAN

Moji  zadnji tedni v marcu...veliko drobnih problemov ampak ko se ti nagnetejo skupaj se ti zdi, da te bo razgnalo. Ni volje ne za ustvarjanje, še manj pa za "čvekanje" po blogu. Tolažim se s tem, da sem vsaj svojim očem naredila veliko dobrega, ...pa vrt je spedenan v nulo....včasih je fino malo odklopit... pa še ve ste si odpočile od mojega čvekanja.

Tole je nastalo za Valentinin rojstni dan, ki ga je praznovala včeraj....vse naj naj!!!!🌞🌞🌞




Da si pa uspešno pozdraviš depresijo, moraš it pa na  srečanje Craft-alnice na Vir pri Stični (darilnica Klavdija)....Bilo je.....ja itak, kot vedno....super fejst ...lušno je bilo spet videti znane obraze.....ugotavljam, da se nobena čisto nič ne stara!!! (še vedno ne vem, kaj za enega vraga te babnice jedo proti staranju????)




Za vsako 1 .....26 darilnih škatlic s posladkom   je nastalo ...(tule je le del).
S temi darilci so dečve res zelo izvirne..... še posebno nekatere.




V Craft-alnici lovim zadnje dneve pri njihovem izzivu *182. izzivu - One layer (aleluja, vsaj z enim izdelkom).  Rožica (in vogali) so  embosirani in  pobarvani s perla flomastri. Ozadje pa....čisto frišne distress oxide blazinice....tako so dobre  "trgajo gate!!".....kot bi bile namazane z oljem.


Tale pa je nastala kar tako v 3 dni.... za mojo dušo....embosirano  srebrno ozadje (mreža), prav tako je z enakim prahom nastal tudi metulj, ki sem ga pobarvala s perla flomastri in nato ročno izrezala. Napis je embosiran na črno podlago in nato z 3D penco prilepljen na osnovo.

Hvala vam za današnji dan...to sem rabila.......baterija je spet polna...lepo vas je bilo videti....do naslednjič.....



29 komentarjev:

  1. Krasne voščilnice in darilca. Je včasih super se odklopit. Meni bi pasalo čvekanje z puncami, vendar mi je zagodlo vnetje ušes. Še dobro, da mi gre na bolje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, res je bilo lušno in še vedno sem pod vtisi. Sem nekje prebrala naj nekoga danes objamemo. No, jaz sem se naobjemala za naprej in nazaj. Hvala za tvojo škatlico, vsebina je izginila neznano kam ;) Pa hvala za prevoz, da si me vseeno peljala tudi nazaj :D CMOK

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca hvala tudi tebi. Tudi ti si pustila svoj pečat na temu srečanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Praviš, da si se načvekala - jaz sem še vedno v minusu:), ampak sem se pa naobjemala:). Hvala za darilce, vso energijo in bilo je super:). Objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, čudovite voščilnice. Vsaka zase majhna zgodbica. In nove oxide že imaš :)
    Ja, včasih potrebujemo takšen odklop od vsega drugega, in si vzamemo čas zase, za druženje ...

    OdgovoriIzbriši
  6. ojka jaz nevem kaj bi ti rada jedla proti staranju????? ker tebi itak nic ne pride do zivga in tega nerabis...... lustna in suoer si:)))) taorava bejba hihih
    lepo si ustvarila in takle napis bi jaz dala na vsaka vrata v vsak prostie hihih
    vse si naredila za petko:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, včeraj je bilo res spet luštno, hvala ti za vse, res paše takole druženje.
    Voščilnice so super, ta zadnja z metuljem mi je sploh všeč. Lepo bodi, pa še en objem na daljavo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Mojca, hvala ker si prišla tudi letos :-)) Ja, luštno je bilo kramljati, predvsem pa spoznati tudi obraze naših blogov. In kar je najvažneje, mislim da smo si vse napolnile baterije! Hvala za tvoje sladko darilce, sem pa opazila da mojega ni na slikci ... torej si ti tista, ki ga ni dobila, kajti en mi je ostal (dobiš po pošti) Oprosti, ker sem te izpustila, gneča je bila .-)
    Tudi voščilnice so zelo lepe in darilce za Valentino.
    Oxide pa sem včeraj naročila, da mi zopet ne pobegnejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enoplastno sem pa spregledala :-)) Luštna je.
      Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

      Izbriši
  9. Res je Mojca. Hvala za prijetno druženje včeraj v Viru pri Stični. Vreme in predvsem družba za nafilat baterije. Vedno vas je lepo videt v živo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Mojca, tako pogosto se vidimo zadnje čase, da se vmes ne uspemo postarati. :-)) Krasna darilca si pripraila, ampak jaz sem ostala brez njega. :-( Ziher sem kje čvekala in vse skupaj zgrešila. :-) Super je bilo. Hvala za prijetno družbo.
    Lepo darilce si pripravila za Valentino. Tudi enoplastna je čudovita. Metuljček je fantastičen. Krasno ustvarjanje za dušo.:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bejš no, res in ravno TIIII....ti ga takoj pošljem. Če je še katera, lepo prosim naj se takoj javi!!!!!!

      Izbriši
  11. bila si vrlo vrijedna !
    sve je predivno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kljub vsem problemom in nevolji za ustvarjanje, ti je uspelo narediti več kot meni takrat, ko sem povsem pri volji :))) Lepo si pripravila sladko darilce za vsako udeleženko in obdarila Valentino. Pa tudi Craftalnica ti ni ušla in kar je najpomebnejše, tudi za dušo si nekaj naredila. Upam, da so tvoji problemi sedaj že zgodovina in da boš polna sveže pozitivne energije šla skozi april.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ijee vesela sem, da si nazaj. Pa tolikoo krasnih stvari je nastalo. Super, uživaj v aprilu!

    OdgovoriIzbriši
  14. in fajn je bilo videt tebe, me je že malo skrbelo zate, ko se nič ne javiš - bila si videti polna energije kot vedno!! res je to hrana za dušo. in še enkrat hvala za krasno darilce, res ti vsaka čast, kot vedno!
    in tale bleščeč metuljček je svetski, pa darilo za valentino tudi! ... jap, toliko ti ustvarjaš, ko nisi pri volji, ko si, te itak ne uspemo sproti spremljat ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo, da si ponovno tu :). Z zadnjim embosiranim metuljem si me navdušila. Čudovit je.
    Kot vedno si bila pridna in obdarila vse ustvarjalne prijateljice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Fajn te je bilo videti. Kakšno staranje, kaka gubica več na obrazu, to je od smeha. Hvala ti za darilce, tudi meni je vsebina izginila neznano kam. To je tisti sladkorček, ki se mu nikakor ne morem upret. Krasno darilce in voščilnica za Valentino. Lepa enoplastna in z metuljem.

    OdgovoriIzbriši
  17. Res sem bila vesela, da smo se spet videle. Veš, sem se tudi sama malce našla v tvojem zapisu, ampak včasih ravno ustvarjanje pomaga in ti si naredila čudovite stvari. Hvala ti, jaz seveda imam tvojo krasno škatlico.

    OdgovoriIzbriši
  18. Včasih nanese tako, da se nam nad glavo nagrmadi polno stvari in da ni prave volje, a lahko ti povem iz lastnih izkušenj, da se s časom vse uredi in vrne se tudi volja do ustvarjanja. Očitno se je tudi tebi, saj je ta objava polna čudovitih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovito se je bilo srečati, poklepetati, se nasmejati, načrtovati v naprej - pohod ;-))))
    Hvala ti za čudovito škatlico s sladkim presenečenjem, tudi prtiček pod njim je bil imeniten :-)
    Tvoje voščilnice pa ... sončne, živahne, energične kot njihova "mama"! Čudovit teden ti želim, Majdica

    OdgovoriIzbriši
  20. Mojca, hvala za veselo pošto, ki je prispela kar direkt v moje roke! ;) Voščilnica je že našla svoje mesto, ogrlica pa je fantastična. Sem se že važila naokrog. :) Problemi so, problemi bojo.. ampak me jih znamo fino obarvat s pisanimi barvami. Hvala ti tudi za sladko darilce, bo počakalo na težke čase. V tvoji družbi je vedno veselo in hvala za klepetavo vožnjo. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga moja, res te je bilo lepo videti, objeti...Hvala ti za pozitivno energijo, čvek, darilo... Ti si res en naš sonček.
    Krasno si spet ustvarjala, le od kje jemlješ ideje in čas??
    Bodi fajn in hvala, da si se nam pridružila v Craft -alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  22. Mojca, ti si res en sonček. Super darilca si ustvarila in še lepše voščilnice. Bravo da si si privoščila odklop in naredila nekaj za dušo, pa še vrt imaš picikato :).

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Mojca, jaz tokrat žal nisem mogla priti, sem pa v mislih skočila kdaj v vašo družbo, verjamem, da je bilo spet zelo lušno v družbi samih ustvarjalk, ki so še fejst punce po vrhu :) Samo krasno ustvarjanje spet postavljaš na ogled in tale one layer card ti je zares lepo uspela, …, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

    OdgovoriIzbriši
  24. Eh Mojca pregovor pravi, da dobro se z dobrim vrača.....v uč mi je padla zadnja lepotička....res prekrasno embosiranje

    OdgovoriIzbriši
  25. Mojca, krsno si ustvarjala. In hvala za "kalorije"... :) Lepo te je bilo videti..
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  26. Vidiš draga Mojca - ustvarjaš za nas, zdaj pa je še tebe doletela sreča! Čestitam za srčno izžrebanko v Craft-alnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  27. Kolk si ti pridna in produktivna,
    Krasno darilo si naredila za Valentino.
    Mene spet ni bilo na srečanju. Še vedno iščem moj čas...

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...