ponedeljek, 25. september 2017

PINK,RED AND GREEN

Samo s temi tremi barvami sem naredila tega poskočnega dedka mraza, ki se je zasidral na enki...če bo šel čas tako hitro naprej, se bo kmalu pod njim obrnila tudi dvajsetica.


 
Tale prikupni starček (štampiljka MD) je izrezan na roke, prav tako tudi darilca. Številke pa so izrezane s pomočjo kovinskih šablon "Najlepšega para" .
 
Izzivi:
1. 52CCT - Colours (pink, red and green)
2. galerija "Najlepši par" - september 2017
 
 
Samo še en lep teden vam zaželim, deževen ali pa sončen....samo da je!!!!...⛅⛅⛅☀☀☀

10 komentarjev:

  1. Lušna voščilnica. Všeč mi je božiček, ki je splezal na številko, pa nisem niti vedela, da je od MD.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me pomirja, da delaš še letošnje ;)
    Sicer pa s hitrostjo, kot jih delaš, boš lahko res še naredila kakšnega z 20ko zadaj ;)-

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo domiselno si povezala trojček barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušno si sestavila voščilnico. Te barve je precej težko kobinirati, ampak tebi je uspelo v nulo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojla Mojčica, barve si odlično poklopila, da bo pa pod poskočnim "dedom" vsak čas 2 se pa sliši že kot grozljivka - vsaj pri meni bo:). Sicer pa te prosim - hiti počasi:). Lep pozdravček in če boš šla še na morje: kot sva zmenjeni - pozdravi morje:))). Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojčka...kako super barve si izbrala in tako lepo razporedila številke...jaz bi jih garant v vrsto postavila :-))). Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  7. iiiiii tale skakjoči striček in migajoča osmica - carsko 100 nan uro :)! Daj povej za katero leto ti že polniš škatlo? ker tale 2018 bo, če ni že, počasi polna ;).

    OdgovoriIzbriši
  8. A lovely bold way to use the colours and the googly eyes made me laugh.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna ideja z izrezanimi številkami in božičkom na pohodu :-)) Super si se znašla in krasno uporabila naše barve.
    Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...