petek, 24. november 2017

PUHASTA VOŠČILNICA

Tokrat rešujem 4. šolsko nalogo v Mali šoli prazničnega ustvarjanja....obljubim da se bom potem za par dni čisto odklopila z  bloga 😉😉😉.....



Hribček je narejen iz blaga...bel puhast pliš. Preizkusila sem tudi jedilni škrob  na lepilu...uporabljen je na obeh smrekah in ker ga nisem čisto očistila, daje videz zasneženosti...katera to še ni probala, naj naredi, ker je izdelek tako mehak in prijeten, da je veselje. Ozadje je sneženje s pasto in stencil šablono. Medvedek, ki radovedno čuka izza smreke...vse to so šablone in štampiljke iz trgovine "Najlepši par". 
Dodala sem še benerček in zastavice s črkami ter oba srčka.

Izzivi:
1. MPŠU "Najlepši par" - 5 sezona - kljukica pri 4. nalogi
2. galerija november 2017 "Najlepši par"

Lep vikend vam želim.

1. naloga - božično sadje, bleščice                                         (💮✔ -opravljeno)
2. naloga - jesensko sadje, barvanje                                       (💮✔ -opravljeno)
3. naloga - tresočka, til                                                           (💮✔ -opravljeno)
4. naloga - poseben hrib ali nebo, medved z zvezdami          (💮✔ -opravljeno)
5. naloga - praznični tag, namizna dekoracija                        (💮✔ -opravljeno)
6. naloga - papirčkamo z blagom                                           (💮✔ -opravljeno)
7. naloga - knjižna kazala                                                       (💮✔ -opravljeno)
8. naloga - barvanje na eko papir
9. naloga - učinek šolske table
10. naloga - praznični venček, nepraznični napis

13 komentarjev:

  1. Mojca ma ti si carica- tole puffy floffy voščilnico bi jaz kar posvojila - všečkam 100 na uro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je bil projekt... Medvedek prav luštno kuka izza zasneženih smrekic. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi pa grejo naloge, bravo. Krasen hribček in verjamem na besedo, da so smrečke mehke ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si res carica! Tudi jaz bi kar posvojila tvojo puhasto voščilnico::D
    Čestitke pri izdelavi domačih nalog :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Več kot odlično si opravila domačo nalogo. Toplo, puhasto in simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Postavitev smrečic in medvedka je zelo luštna, tudi napis srečno na zastavicah se lepo vklopi. Le za bel baner nisem prepričana :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. No jaz sem se čez vikend odklopila z bloga, zato zdaj komentiram vse tvoje naloge in tale puhasta voščilnica je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojoj, koliko kljukic, jaz imam samo dve ... Mi bo pa tvoj seznamček v izredno pomoč, zato hvala, ker pomagaš nam, ta počasnim ;-)
    Tvoja današnja puhasta in vse naloge pred njo pa ... sedi pet!
    Sončka pošiljam, ker vem, da imaš snega že dovolj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi na skliki se vidi, kako zelo mehka in puhasta je tvoja voščilnica. :-) Lušno zimsko sceno si naredila. Si pa res pridna pri domačih nalogah. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, koliko topline je na njej...prekrasna je!!! In nikar se ne odlepi, mi radi hotimo k tebi ;-).

    OdgovoriIzbriši
  11. Mehka in zimska. Meni super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...