torek, 14. november 2017

ŠKATLA "ZATE" 1.

Očitno je  Vladka sprožila pravi val jesenskega listja...okužila si tudi mene.
 Sadje je pobarvano z: distress voščenke +  distress oxide + akvarelne barve, nato pa  pocukrano z bleščicami, jesensko listje pa je pripeto na venčku. ....najprej je bila mišljena voščilnica ampak....nekako mi ni potegnilo vse skupaj, zato sem se odločila za škatlo. Velika je 15 x 15 cm in  globoka 4 cm. Sadje, listki, rožice in velik napis "zate" je iz trgovine "Najlepši par" .



Izziv:
1. MŠPU (Tina) - bleščice, sadje, barvanje ....
2. galerija nov. 2017 "Najlepši par"
 
Do jutri.... adijo.
 

 

13 komentarjev:

  1. Tole je pa kar zalogaj sadja, meni pa zelo zelo všeč te tvoje pastelne barve. Uspelo ti je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno. Jesen si ulovila za mišji rep, zdaj bo čas za sneg ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zate en cel kupček pohvalnih besed draga Mojca. Na prvi pogled sem pomislila, da si ti pobrala vse jesenske liste okrog mojega vrta - na srečo sem kmalu ugotovila, da jih je odpihnil veter in jih tudi pripihal nazaj ;-)
    Krasna škatlica kot le kaj :-)
    Še nekaj dni, pa se srečava, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si barvala listje in sadje. Krasna škatla je nastala. A je zame? Hvaaalaaa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo simpatična jesensko obarvana škatlica,všeč mi je kako si pobarvala liste,ker prav izstopajo, ne vem zakaj ampak mi.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, tvoje listje je tako prikupno raztreseno, pa jabuška in rožice vmes so mi tako všeč. Krasna je!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa škatlica s krasno jesensko dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bogata in tako lepo listje si nasula po škatli...pridna učenka si ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sadje pa listi pa briljanti pa... huh si se namatrala, ma škaltica je pa TOP. Prava jesenska idila :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si pobarvala litje in sadje in ga še lepše raztrosila po dvorišču. UPS! :-) Po pokrovu škatle. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj veš, zaradi "obveznosti" gledam in komentiram bolj kanpanjsko, ampak se sedaj sprašujem - le kaj ženska jamra:). Vsemu slediš, naloge delaš odlično, pobereš ves jesenski pridelek (na morju in doma:), pospraviš listje okrog hiše in narediš nalogo. Nč skrbet, nekaj petic ti ne uide:). Pozdravček do sobote, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito jesen si ustvarila. Odlična učenka si.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...