torek, 19. december 2017

KOMPLET V NATUR BARVAH

Še en komplet je nastal. Škatlica je v velikosti 9x9x6 cm...velikost je ravno pravšnja za leseno zapestnico. Samo pentljo sem zlato embosirala s štampiljko notno črtovje. Čipka na škatli pa je darilo (leta nazaj) od Martine .


 
Rada imam les...deluje mi toplo, naravno, zato ga  uporabljam tudi pri nakitu.......sem že podpisala pogodbo, da bom v drugem življenju mizar....definitivno. Piromanska 2 dneva sta za mano...nastalo pa je tole...lesena zapestnica...žgana (tudi moji prsti so prežgani )....brušena, 5x lakirana ...



 

 
 
 

Evo Katarinca ....ta slika je zate kot dokaz, da sem uporabila Sizzix šablono.

Izzivi.
1. Metuljčica - eko bela kombinacija
2. Keti -  karkoli s Sizzix pripomočki

Lep dan, večer....kakor vam paše...vam želim.


 

12 komentarjev:

  1. Iiii, prva si bila. Lepa škatla Mojca in darilo tudi ampak nisi pozorno brala navodil. Želim voščilnico (kakršnokoli, samo da bo preprosta CAS in da so samo Sizzix šablone, vsaj ena). Sem zaj..., a ne ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj, sorry....ampak si res z....pip pip:-))...jaz pa v jok...smrk smrk

      Izbriši
  2. Tale mašna je pa tako važna, pa saj ima biti zakaj. Je krasna in ta glavna na škatlici, ki pokriva še bolj krasno zapesnico. Moj oče je bil tišler, pa je meni les tudi nadvse lep, takole filigransko ustvarjanje z vročo napravo pa ni enostavno. Enkrat sem nekaj poskusila z eno staro napravo. Pa tudi vonj pri tem točno vem kakšen je.
    Mojca tako lepa voščilnica stoji poleg mojega venčka na mizi in se šopri v vsej svoji lepoti. Hvala, jaz še nisem uspela obljubljenega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Keti je stroga, zato pa škatla ni nič kaj manj lepa in mašna super paše gor. Kot sem že rekla na FB boš prišla za vajenko ;) Krasna zapestnica.
    Ja, pa kako leeeepa čipka :)--

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, nič v jok. Verjamem, da boš izdelala še kakšno CAS voščilnico.
    Občudujem oboje: perfektno in popolno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojstrica na vseh področjih. Krasna škatlica, zapestnica pa je tudi prava mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  6. mašna je predivna!
    sve je predivno!
    Happy holidays!🎄🎅⛄

    hugs , Fiki

    OdgovoriIzbriši
  7. Ena podobna zapestnica občasno kraljuje na mojem zapestju. :-) Tudi ta nova je zelo lepa. Škatlica pa je čudovita s prelepo pentljo.
    Hvala za prelepo božično zvezdo, ki krasi mojo poličko s prazničnimi voščilnicami. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito je vse skupaj in kar se mene tiče bi že škatla bila dovolj za darilo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita škatlica in še lepša zapestnica - tudi jaz sem ponosna lastnica ene tvoje pirografske mojstrovine :). Keti je pa res stroga :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Škatlica je vrhunska, da o zapestnici sploh ne govorim. Kaj tebi vse ne pade na pamet :) Prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca prava mojstrica si. Zapestnica je nadvse čudovita, pa škatlica tudi. Se strinjam z Vladko, že škatlica je prelepo darilo.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...