petek, 15. december 2017

PAKETEK

Čisto prave doma narejene  pakete za dedka mraza  pokažem proti koncu leta, .....tale v desnem kotu je samo za pokušino....

 
 
Ozadje voščilnice  je "vesoljsko"...packano z distresi, vodo, bleščicami in na koncu še s črno akvarelno barvo ter tempero. Štampiljka snežaka ročno izrezana. Zadnji kvadratek pa sem spremenila v 4 plasti debelo darilce. Evo Metuljčica ...tale snežak leti k tebi.
 
Izzivi:
1. Metuljčica - darilo
2. MŠPU  "Najlepši par" - vesolje (ozadje)
3. galerija december 2017 (šablona mašnica, srček)
4. Scrapping4fun  -*105. Anything Goes
 
Lep vikend.

14 komentarjev:

  1. Voščilnica mi je všeč. Nad vse mi je všeč papir s snežakom. Dobr si se spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca tvoj snežak je tako simpatičen, da je lepo in prav, da si je prislužil paketek, sigurno so v njem stvari, ki jih nujno potrebuje za to zimsko preživetje:). Sicer pa bo tvoje vesolje poskrbelo, da bo vse na svojem mestu. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Très mignonne Mojca, adorable scene, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. preslatka je!
    happy holidays! 🎄🎅⛄
    hugs , Fiki

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti za čudovitega snežaka draga Mojca. Krasna voščilnica, resnično mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kok je pa tole cart Snežko Senžak in Mojca se ga je lotila na roke obrezati... oppa, to pa res ni kar tako ;). Malo te moram pohecati, mi je pa zeloo všeč celota, tako zasanjano vesoljsko zimsko :)! Aja, pa hvala za odgovor :)

    OdgovoriIzbriši
  7. A great design and a fun card. Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštkan snežak, ki zaljubljeno hiti k svoji snežkici in ji nese darilo.... Luštna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštn snežak ni kaj...super voščilnico si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo luškan snežakec in lepo, vesoljsko ozadje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si to združila in ta snežak se kar čudi, da je njemu nastavljeno darilo. Očitno ni bil prej navajen :) Lepo, da si ga obdarila :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale snežak pa se ne more čisto odločit ali bi odpru tole darilo ali ne. Mika ga ...
    :)

    OdgovoriIzbriši
  13. iiijoj kako simpatična voščilnica :-)) Super si jo sestavila.
    Hvala, ker se igraš z nami pri CCT.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...