sreda, 21. februar 2018

"FOR YOU"

Uh, zdaj pa ni več izgovorov....zanemarjam domače izzive...... Goga  mi je lepo napisala v enem komentarju...."opravičilo imaš samo čez poletje"...RES JE.....zdaj sem pa v r..i....treba bo začet "delat".....

Okvir na voščilnici sem 4x (vmes tudi moss guma) izrezala, da sem naredila 3d.
                                                      /zapestnica z alkoholnimi inki/


Izziv:
1. Craft-alnica -*205. izziv - materinski dan
2. galerija februar 2018 "Najlepši par"

Drug teden prihajajo moji dnevi -15.....komaj čakam.....aja, v sredo že 0.....v redu, potem pa samo 3 dni...menda bodo baterije polne tudi v tako kratkem roku.
Veliko mraza vam želim.

12 komentarjev:

  1. Očitno imaš veze in si že vnaprej vedela, kaj bo tema tokratnega izziva :) Pravzaprav pa verjamem, da si tako hitra in si se takoj spravila k delu :)
    Zanimiva in bogata voščilnica ter čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si se odzvala na izziv in čudovito ustvarjaš z inki. Čudovita je tudi voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo lepa zapestnica. Lepo si ustvarjala za materinski dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici in da si med vsemi stvarmi, ki si jih delala, naredila tudi nekaj za svojo mamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. To da ne delaš sploh ne drži, vse vemo, da si ti turbo pridna in da delaš sto na uro. Ampak v Craft-alnici te pogrešamo, če te ni naokrog.....
    Toliko kompletkov si že naredila in eden je lepši od drugega, ampak tale za MAMO, tale je pa specialen, ker je za mamo!
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep izdelek za mamo. Zapestnica je prva liga, voščilnica s tulipanom pa tudi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito darilo, se vidi da je za mamo - ima poseben žar :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si vse uskladila! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, lepo da si se nam spet pridružila in tale tvoj prispevek je čudovito vijoličen :-)) Všeč mi je tako voščilnica s krasnim 3D okvirjem in napisom ter tudi lepa zapestnica. Krasna pozornost.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...