ponedeljek, 21. maj 2018

RIŽEV NARASTEK S PUDINGOM



Recept sem dobila na FB strani  in res je zelo dober.

- 3 skodelice mleka + malo soli + 1 skodelica riža = skuhaj riž

- 1 vanilijev puding + 2 žlici sladkorja  skuhaj v 4 dcl mleka.

Ko sta riž in puding skuhata jih zmešaš skupaj in počakaš, da se ohladi.  Nato vmešaš 3 rumenjake + 2 žlici sladkorja ter malo stopljenega masla (sama sem ga stopila 1 žlico).
Iz beljakov naredi sneg in ga nato vmešaj v ostalo maso.
Vso maso zliješ  v namaščen pekač in pečeš 30 minut na 180 stopinj.

Vzela sem dvojno maso za pekač 40x29cm.

-dober tek-

10 komentarjev:

  1. Sliši se super - bomo sporbali :). Koliko pa ride tega narastka, tkaoda vem kolikšen pekač uporabim oz ali grem v dvojno porcijo, ker drugače ga ne bo niti za probat :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Sedaj si mi pa obudila spomine. Ko sta bila mulčka manjša, smo kar pogosto pekli rižev narastek. Recept s pudingom je gotovo bolj turbo, kot moja "retro" varianta, s kuhanjem riža v mleku. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca meni se zdi, da sem bila cel mesec odsotna, glede na tvoje ustvarjanje, pa sem bila samo na dvodnevnem službenem seminarju. Prav luštno se je bilo sprehoditi med tvojimi ustvarjalnimi objavami. Bo treba naredit en takšen zvezek za recepte po tvoji ideji. Hvala za vse navdihe. Super si.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, ravno ta teden sem delala rižev narastek, samo brez pudinga. Zgleda dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O super recept, Mojca. Me zanima kako bi bilo z zamenjavo riža z gresom. Moj Ožbej namreč ne sme riža. Bom preizkusila in sporočim. Hvala za delitev in res zgleda okusno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Probala in zgleda super! In še dober je. Edino moram dodat da ker imam malo pečico (samostojno), sem dala namesto na 180 stopinj, na 200 stopinj. Pa dober tek

    OdgovoriIzbriši
  7. box in flower its a good strategy for giving a gift to any one.this type of gift is so economical and good for giving. homemade dog food

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...