četrtek, 8. december 2016

MALA IN VELIKA BOŽIČNA ZVEZDA


 

Te mini božične zvezde so iz serije šablon "Najlepši par", ki krasijo škatlico- okvir ).
 
Čokoladnica s čipko in veliko zlato božično zvezdo.
 
Vse to gre na ogled :
1. Metuljčica ...kot drugi izdelek na temo božična zvezda
2. galerija "Najlepši par" - december 2016 in
3. Simon Says ....Christmas Gifts
 
Prijeten dan vam želim.
 
 
 
 
 

13 komentarjev:

  1. Dragi Božiček ...
    Prinesi mi oboje :)
    Lepa darila si naredila in na obeh so božične zvezde 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha,ha Martina, jest bi tud, a bo revež delal:) Mojca vse zvezde od malih do velikih so super in lepo nameščene na svoje prostorčke. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Izredno lep izdelki in uporabljen papir. Tudi jaz se nebi branila takšnega darila, vsakega detajla na njem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, tole mi je pa tako zelo všeč :-) Še ena stvar, ki se je moram enkrat naučiti - hvala za navdih! priajzen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. tele tvoje božične zvezde so pa zakon v kateri koli obliki.

    OdgovoriIzbriši
  6. A sploh obstaja kakšen ustvarjalni pripomoček, ki ga ti še nimaš? :-)) Zelo lepo si uporabila malo in veliko božično zvezdo. Krasna izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  7. čao,čao
    sve je divno!
    lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta prva škatlica mi je takoj padla v oči in se mi zdi bomba,saj je čokoladnica tudi lepa ampak mi je škatla malo bolj.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a pretty project and wonderful creation! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno, krasno, krasno. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Bravo, Mojca...obe sta mi čudoviti!!

    OdgovoriIzbriši
  12. nice articles please click here.. .. www.swastikpackers.com

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...