nedelja, 10. maj 2020

METULJI

na notnem papirju v 3D tehniki (4 plasti)....voščilnica je dvojna (harmonika), ki se lepo stisne skupaj. Okence je podloženo s trdo folijo. Ozadje pa je ...drevo (levo, bele barve)  narejeno s stencil šablono, v desnem kotu pa je drevo glicinije, ki sem jo naredila s pomočjo kovinske šablone.... pod njim pa še malo paste na stencil šabloni -zid...V Craft-alnici želijo videti metulje (*260. izziv)...


 


 

 
Metulji , voščilo in šablona pravokotni okvir je iz trgovine "Najlepši par" , zato gre izdelek v njihovo galerijo MAJ 2020....
 

11 komentarjev:

  1. Tvoji metulji so čudoviti in tudi celotna voščilnica je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, nekaj posebnega... zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu, koliko plasti in dogajanja! Sem si prav vzela čas, da sem pogledala vse detajle. ;) Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiva in prav posebna je ta tvoja voščilnica,
    krasno si vse skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična voščilnica. Hvala, ker s krasnimi metulji sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, čisto vrhunske barve is izbrala!!! Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, to metulje drevo je svetovno in ko si ga skrila za folijo si dodala še bolj pristen občutek globine. Narvni toni z notnim zapisom pa res pašejo v komplet k celoti :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je v čudovitih barvah. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  9. WoW, zelo lepa je tvoja voščilnica z metulji :-)) Všeč mi je, kako si jo izdelala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica Mojca.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...