torek, 20. junij 2017

POČASI DVIGUJEM SIDRO

in to dobesedno  .....letos odhajam malo prej, zato ne morem mimo tega , da  še tretji izdelek prijavim  v Craft-alnici (to se pa res ne šika, posel naj bo narejen 100% ali pa sploh ne) ....pri meni bodo  sedaj ribice  2 meseca  kar v živo.

Že malo zarjavelo sidro sem obesila na pravo ketnico, okoli pa ribice in dva morska konjička.

Izzivi:
1. Craft-alnica *188. izziv na temo "morje"
2. galerija junij 2017 "Najlepši par" (pravokotnik z nestiji)
3. Simon Monday Challenge - Let"s Take A Vacation

Zdaj pa čisto zares....Uživajte, želim vam lepe počitnice ......kjerkoli že....naša odhajaaaaaaaa.......med ribice.
P.S. Valentina HVALA za tole idejo...."Dižem sidro".

22 komentarjev:

  1. Ooo, Mojca, že greš uživat :) Sem ti kar malo fauš. In to kar dva meseca. Krasno se imej v družbi pravih ribic!
    Voščilnica pa mi kar diši po morju in morskih doživetjih. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla, si pa res pridna, da prav nič ne pustiš narejeno na pol. Seveda je res že čas, da se odpraviš na morje, sem prepričana, da te k zgodnjemu dopustovanju kličejo kakšni vse te tvoje ribice in pa sigurno še kakšna starejša riba:). Uživaj na morju, se ti kmalu pridružim:). Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je "starejša" riba ...ha ha ha....se vidimo Andreja, te že komaj čakam!!!!!.....

      Izbriši
  3. A prav berem? 2 meseca? No saj si zaslužiš! Si bila celo leto tako pridna, da ti pripada. Vživaj v družbi ribic in delfinov, kdaj pa kdaj se nam pa le javi, da ti bomo lahko še malo bolj fouš :) Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ni čudno, da si ustvarila kar tri ribje voščilnice, ko pa si celo poletje med njimi. Krasna je. Imej se lepo, te bom pogrešala čez poletje. Čao.

    OdgovoriIzbriši
  5. Preden odjadras z vetrom, draga Mojca, se se hitro oglasim pri tebi. :) Obcudujem tvoje morske voscilnice zadnjih dni in zdaj bodo postale resnicnost. Uzivaj med ribicami in javi se nam kaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. spet takšne fajne ribice, pa tudi sidro je fenomenalno, kot pravo s tole ketnico!
    vau, za dva meseca greš na dopust ... super!!! seveda smo ti vsi po malem favš, predvsem pa ti privoščimo, itak si super hiperaktivna med letom ... uživajte!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bom kar pogrešala tvoje objave ob kavici, ko si vzamem čas in preletim bloge, saj mi ustvarjalne novosti vedno znova dajejo energijo in potem vse lažje steče. Želim ti eno krasno in uspešno poletje in seveda ne pozabi tudi malo uživati. Vse tvoje ribje voščilnice so krasne, tule pa mi je prav všeč ideja s sidrom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si nas založila z ribicami :). Prijetno poletje ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, toliko rib, da te bodo kar potegnile v Jadran. Uživaj na morskem zraku, pa pusti še kakšno ribo za nas no prosim ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ohhh Mojca, jaz bi šla kar s teboj..
    Uživaj na morju, vmes se nam pa malo pofočkaj, ker naš svet bo brez tvojih komentarjev hudo pust <3.
    Mi, ki te poznamo vemo, da nisi polovičarka in kako drugače kakor še treti krasen ribji prispevek za našo Craft-alnico.
    Uživaj, pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca uživaj (še za nas malo ;) Lepo, da si naredila še tretji izdelek za CRAFTalnico. Sidro je dvignjeno in barko po morju nosi veter in tako se tudi ti predaj morskim užitkom ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepo, ti kar uživaj med ribicami. Me te bomo pa pogrešale.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. Dižem sidro.. Hahaa nekako takole prepevajo tam spodaj na morju (https://www.youtube.com/watch?v=ZRiZuc4K9PQ) kjer te že kličejo in čakajo. :) Super ideja s sidrom, ki zgleda kot pravo in barvite ribice ter konjička. Lepo si se pripravila za na morje. ;)
    Prijeten oddih in uživaj še za nas doma ter nam pošlji kakšen slan pozdrav v naš ustvarjalni svet. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tale izziv ti je pa prav pisan na kožo ;) Ribice in morje ti gresta odlično od rok!
    Srečno še tretjič ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. What a fabulous card, love the underwater theme with all the little fishes. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoja morska kolekcija je imenitna - ne dvomim, da so tvoj navdih tvoje morske dogodivščine;-)
    Uživaj na odklopu in si privošči vsega, kar si tvoja dušica želi...
    En objem tja dol k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  17. Mojca, uživaj tam doli ob morju maximalno, vsake toliko pa le pokukaj med blogerske vode :-)) Tudi tvoj tretji prispevek je fantastičen in vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. uauu krasno si ujela v voščilnico tele ribice. Ti se pa prepusti užitkom in tudi malce uživaj, ne samo delat.

    OdgovoriIzbriši
  19. Naj bo morje polno ribic, kot tvoja krasna voščilnica. Uživaj!
    Hvala, da si se pridružila izzivu.
    Pozdravček,
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  20. Ti kar zavidam tvoje dvomesečno morje, čeprav vem da moraš orngi migati :). Super ribice in tole sirdo je res TOP ideja :)! Uživaj maksimalno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...