četrtek, 15. junij 2017

RIBJI NOČNI ŽUR

Nikoli se ne ve, mogoče obstaja tudi kaj takega v podmorskem svetu. Ata kapitan sova budno bdi nad obnašanjem najstniških ribic, da slučajno ne ušpičijo kakšne traparije.....noč ima svojo moč tudi na morju.




 Tale je za punce v Craft-alnici , kjer želijo videti ribice. Te so ročno izrezane. Krog z nestiji je od "Najlepšega para", zato jo dajem tudi v njihovo galerijo JUNIJ 2017 .

Imamo pa tudi novega blogerskega dojenčka ...album samo zanj.








Voščilnico za zraven pa je naša pozabila fotkat, je pa taka kot je prva stran albuma. Čestitke Valerija še enkrat.
Lep dan vam želim.

20 komentarjev:

  1. V domišljiji in ustvarjanju je vse mogoče ;) Lepo, da kapitan čuva ribice, ker se mi zdijo fino navihane. Poglej kako skačejo iz vode. Kaj če katera ostane na suhem?
    Lep morski motiv si nam pričarala in naredila ogromne lušte za morjem.

    Album je krasen, to bo Valerija vesela ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitla je fantastična!
    album je predivan!
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. jeeej tole je pa pravi ribji žur, z modro sovo na straži :-)) Krasno si naredila tole morsko voščilnico in rozetka lepo paše nanjo. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Valeriji pa si naredila čudovit album, poln lepih detajlov!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, kakšen žur! Škoda, da sem ga zamudila. :-) Kapitanka sova ne zgleda preveč strogo, ribice pa uživajo. A na roko si rezala? Jaz pa žicam.... :-) Album za Valerijinega sinčka je čudovit. Zelo lepo si okrasila vsako stran in tudi naslovnico. Mami bo gotovo navdušena! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, ti imaš dober smisel že za naslov objave, ki kar kličejo po tem, da človek komaj čaka da vidi kaj vse si še zapisala in ustvarila. Ribji žur je fantastičen, spet pa si se tako lepo potrudila za Valerijo, album je prelep.

    OdgovoriIzbriši
  6. OK najprej moram komentirati tvoj prispevek k našemo novemu blogarskemu podmladku - SVETOVNO! Barve, detajli...Mojca ti si ratala, poleg vsega drugega seveda, še mojstrica albumov :). Čudovito darilo za Valerijo in malega Tima. tudi morska žurka je takooo cart -sova kot kapitan iiiii cart :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, čudovita izdelka! Tudi jaz sem sedaj v fazi izdelovanja albumov in tvoj je enostavno čudovit. Krasno darilo! Morska sovica pa je itak zakon ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca - čudovito - tvoj ribji žur je odsev trenutnega stanja v šoli, kjer vse micene ribice že z eno plavutvijo raziskujejo počitnice, kapitanke sovice pa skrbno usmerjajo, varujejo, spodbujajo v sožitje do zadnejga šolskega dne :-)))
    Hvala pa za sporočilce glede blogovskega dojenčka - vse lepo jima želim in hitim, da jima to tudi sporočim :-))))
    Vse dobro tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, faca si, itak, kakšen žur, ni kaj.
    Album je tudi čudovit, všeč so mi barve in drobni dodatki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica, album pa je res nekaj posebnega.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. No seveda, žur do zgodnjih jutranjih ur;). Pri teh mladoletnih ribah nikoli ne veš, kdaj jim bo dovolj.
    Še dobr, da si jim postavila tudi čuvaja in vsi skupaj so ena čudovita druščina.
    O albumu pa sploh ne bi zgubljala besed, ker je enostavno hudo simpatičen - vsi dodatki so cortni, da je kaj. Lep pozdravček do videnja:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen žur. Ribice veselo čofotajo, saj si jih izrezala brez poškodb. Lepa morska voščilnica. Album je pa za dol past. Lepo si se potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale tvoj ribji žur je očitno totalno pod kontrolo, ker vse izgleda tipi-topi. Da o albumu ne govorim. Zelo si se potrudila (spet) z darilom.

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Mojca, tvoja morska voščilnica je res čudovita, ampak jaz se moram ustaviti pri albumu in ujemajoči se voščilnici... ne veš, kako zelo me je v petek razveselila tvoja pošta. Kako lepo je, ko veš, da se je nekdo tako zelo potrudil zate in v izdelek namenjen tebi vložil toliko časa in truda. Album sem že tako velikokrat znova in znova prelistala in prav zares sem navdušena nad vsako stranjo posebej. Kako lep in dragocen spomin bo za našega Tima šele čez eno leto, ko bodo strani zapolnjene z njegovimi fotografijami.
    Draga Mojca, najlepša hvala iz srca. Res si mi te lepe in srečne trenutke naredila še lepše. Hvala ti za vse!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si sestavila tresočko. Album pa je čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja pa iiii, kako lep album in tudi voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako posrečena ribja voščilnica, malo sem sicer v dvomih glede tega kako tale kapitan čuva ribice ampak naj ti bo ;).
    Albumček za našo novo družbo-blogersko, ja krasen je in ti pridna, pridna.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Kako posebna voščilnica in barvite ribice jo krasno popestrijo.
    Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasno te je odnesla domišija, res ja pa iii, in top album,hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja Mojca, tale album je pa nekaj posebnega. Čudovito...
    No, voščilnica je tudi krasna :).
    Hvala, da si se pridružila izzivu.
    Pozdravček,
    Tina

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...