sobota, 19. avgust 2017

V SLOVO





Danes bi dopolnil 47. let...žal se je zate 5.avgusta  vse končalo......prejšnjo soboto smo se v solzah poslovili od tebe....

                                                       "Ni res, da je odšel - nikoli ne bo!
                                                                      Ujet v naša srca,
                                                                   z najlepšimi spomini,
                                                                       bo vsak naš korak
                                                                       spremljal v tišini."

Dragi bratec....počivaj v miru!!!!

26 komentarjev:

  1. Mojca ... pošiljam en velik objem!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, draga mojca, iskreno sožalje in velik objem ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, ni besed, ki bi te potolažile in ni solz, ki bi oprale bolečino iz srca… Ostanejo le dragoceni spomini, ki te učijo živeti naprej.Tisti, ki jih imamo radi nikoli ne umrejo. Iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca ljuba, objem in moje iskreno sozalje. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, te objemam in izrekam sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, sožalje in velik objemm...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, sočutje in globoko sožalje ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Žal mi je , iskreno sožalje .

    Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  9. Kogar imaš rad, nikoli ne umre. Le daleč, daleč je ... Draga Mojca, močan objem tebi in tvojim ter iskreno sožalje ob izgubi..

    OdgovoriIzbriši
  10. Iskreno sožalje Mojca.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca iskreno sožalje in velik objem v podporo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca iskreno sožalje tudi od naju.

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Mojca, izrekava ti iskreno sožalje in lahko te tolažim samo tako, da ti rečem: bolečina počasi zbledi, ostanejo pa lepi spomini, ki ti jih ne more vzeti nihče.Velik objem - mi2

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Mojca, vem pozna sem, ampak iskreno. Tebi in vsem ostalim iskreno sožalje.
    Objem Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Samo ti veš kako boli, ko več ga ni! Iskreno sožalje! Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojejjj, draga Mojca, čeprav pozno, iskreno sožalje tebi in vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...