sreda, 22. november 2017

SMREKA NA BLAGU

Kar nekaj domačih nalog nam je Tina že naložila v mali šoli....moje so lepo napisane po vrsti na papirju, ki visi nad mizo kjer ustvarjam...tako je lažje. Vidim pa, da vsaka po svoje razume določene naloge:

1. naloga - božično sadje, bleščice                                         (💮✔ -opravljeno)
2. naloga - jesensko sadje, barvanje                                       (💮✔ -opravljeno)
3. naloga - tresočka, til                                                           (💮✔ -opravljeno)
4. naloga - poseben hrib ali nebo, medved z zvezdami    
5. naloga - praznični tag, namizna dekoracija
6. naloga - papirčkamo z blagom                                           (💮✔ -opravljeno)
7. naloga - knjižna kazala                                                       (💮✔ -opravljeno)
8. naloga - barvanje na eko papir
9. naloga - učinek šolske table
10.naloga - venček , nepraznični napis

(bom pa sproti dopolnjevala, mogoče bo pa kateri dobrodošel ta seznam, vas pa   prosim za vse komentarje, če sem slučajno narobe razumela kakšno nalogo...še posebno naloga št. 2 in 4 sta mi zelo sumljivi!!!!)

Zdaj pa k nalogi št. 6. Smreka, okvir, besedilo ter smrekove vejice so iz trgovine "Najlepši par" ...privlekla sem jih direkt iz naftalina (sorry Tina, ampak stare je prav užitek uporabljat, nove bodo prišle v poštev naslednje leto,...ko bodo že stare 😃 ) ....., (galerija  november 2017).
 Smreko sem 3x izrezala... srebrn in bel papir, nato pa še izrez v staro zalogo blaga. Besedilo pa je embosirano s srebrnim in zlatim prahom.

 


 

Ponavadi jih ne delam v seriji, tale mi je bila pa  všečna, zato sem jih naredila še v drugih svetlečih barvah.

Jeeeee, še ena domača naloga v MŠPU  je narejena 💗💗....kljukica pri blagu. Ampak ni še konec, še nekaj jih sledi.

12 komentarjev:

  1. Ti si menda ena redkih, ki ji bo uspelo opravit vse naloge. Bravo.
    Hvala za izpis vseh, sem se kar malo izgubila pri vsem tem.
    Krasno si opravila tudi tole nalogo in smrečka prekrita z blagom res lepo poživi vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri domačih nalogah smo res zelo izvirne in jih razumemo zelo različno. No, mislim, da sva medve kar na podobni valovni dolžini :)
    Pa še pri tej nalogi sva obe posegli po starih Tininih štampiljkah, kar se mi zdi super.
    Tvoje voščilnice v kombinaciji z blagom so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  3. V Tinini šoli se spodbuja kreativnost, ne pa piflanje. :-) Po mojem je čisto v redu tako, da se vsaka malo drugače loti naloge.
    Super, da si prebrskala stare zaloge. Ta štampiljka pisave je vrhunska. Lepo si oblekla smrekico in prav fajn je videti tvojo serijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav vse so lepe, sato je prav, da si šla iz sebe in naredila v seriji. Tale štampiljka pa mi gre tako na živce....(ker je bila razprodana še prej, preden sem se jaz zguncla in jo kupila. Bolj je stara bolj mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, kakšna impozantna serija, pa za tale seznam nalog sem ti zelo hvaležna, si ga bom kar skopirala, ker jaz lenuh sem se izgubila med nalogami ... ti pa zopet na turbo :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca zlata...poleg kupčka krasotic, dobim še seznam s kljukicami :-)))). Res si legenda...ja, kot je rekla Sonja - kreativnost velja!!! Tudi pri interpretaciji domačih nalog ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Te popolnoma razumem zakaj si naredila celo serijo teh voščilnic. Meni so tudi zelo simpatične in če nebi napisala da si uporabila blago se sploh nebi opazlo. Zelo so mi všeč.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Še dobro da se usedem za komp in mi potem delaš lušte z ustvarjanjem,jaz pa zamujam s prezentacijo :(. Gledam te tvoje smrekice iz blaga, pa okvirčke, pa embossing pa... N O R O všeč in tokrat si res prekosila samo sebe v kreativnosti, pa ne da ti je drugače manjka. Ampak, Mojca...za katero leto pa ti že polniš škatlo z novoletnimi voščilnicami? Me je kar sram ko pomislim na to in kako jaz zabušavam :(

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa je ena zelo lepa serija prazničnih voščilnic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je ravno to všeč, svobodna kreativnost in prav super se mi zdi, da je naloga vodilo in je dovoljeno da si jo vsaka razlaga malce drugače. Krasna serija prazničnih lepotic.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...