petek, 19. januar 2018

ČRNO-RDEČA

kombinacija...pletene lesene kroglice ..... .



 
/tulipani...še malo...pa bodo.../  Šablona "čestitke" so "Najlepši par", zato gre v galerijo januar 2018.


Darilna škatla 25x8x4 cm....


Prijeten vikend vam želim.....in punce...nisem pozabila na vas....pridem...k vsaki posebej....obljubim!!!!

10 komentarjev:

  1. Tudi tebi prijeten vikend! Malo si oddahni, da nam ne pregoriš.
    Krasen komplet si ustvarila. Ogrlica je zelo elegantna. Za v opero! :-) Škatlica pa je tudi brez vsebine čudovito darilo. Zelo lepo si jo okrasila. Všeč mi je ideja, da barvno uskladiš embalažo in vsebino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok jaz se tako premaknem k škatlici ker je waw in še v moji barvni kombinaciji :-) . Super si uskladila celoto od ogrlice, preko voščilnice do škatlice. Tulipančki so luškani 100 na uro, ker so tako majhni. Za igrlico pa moj poklon- sanja se mi ne kako se naredi kaj takega :-) . Uživaj v vikendu in malo zadihaj ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Extravagantno draga Mojca! Res pazi nase, da nem ne pregoriš, si sploh ne predstavljam kako ti uspe vse to narediti. Vsi elementi so prečudovito sestavljeni.
    Tudi ti uživaj v vikendu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa škatlica in seveda ogrlica. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna ogrlica, spominja me na neke sladke sočne jagode, jih lahko kar do sem vonjam... Seveda pa prekrasna tudi pripadajoča voščilnica in škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si pa tole lepo skombinirala - saj sem ti rekla, da si prava čarovnička! Mi ni dalo miru, sem morala na obisk - FB ni dovolj ;-)
    Ti pošiljam sončka, da ti polepša vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot že rečeno: nanizane robide ;) Krasno in elegantno deluje ta črno rdeča kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. uuu, ta verižica zažge, svetovna mi je. Tudi tokrat lepa kombinacija nakita in voščilnice.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...