petek, 18. april 2014

200.OBJAVA - BONBONČEK - vabilo

Današnja je   195.  objava. Še malo in bo sledila moja 200. objava. Toliko se jih je nabralo od 8. decembra 2012 dalje.    Ker pa brez vas ne bi bilo mene na tem mestu se "šika", da  vas malo počastim.

 Če si ZA, naredi samo to malenkost:

- da na svoj blog objaviš slikico vijola darilca  z mojim linkom,
- da si moj spremljevalec na blogu (tudi novih bom vesela),
- da oddajaš  svoje  komentarje.

Z 200. objavo bom izžrebala 5  nagrajenk.


Darilca pa "dišijo" po papirčkanju  (+ še malo bo dišalo po meni -  kvačkane rožice - moram biti še pridna in jih narediti).









Lepo vabljeni in lepe praznike vam želim!!!!!!!!!!!!!!!!

13 komentarjev:

  1. Mojca...naprej čestitke ob tvoji (kmalu) 200. obletnici. Ampak dvestotka bo kmalu tu, ker vem kako zelo si pridna :) Saj veš, da rada pokukam na tvoj blog in pustim komentar.
    Zelim, ti še naprej "hitre" prstke in hvala, ker nas razvajaš s svojimi objavami. Darilce pa rade volje "pripopam" na moj ustvarjalni vrt. Hvala, ker pokukaš tudi na moj vrt in sem vedno vesela tvojega komentarja.
    Oooo prva stojim za bonbonček...morda pa se mi nasmehne sreča, ker imaš krasna darilca. Lepe praznike tudi tebi in tvojim najblizjim...pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. wow Mojca že 200-tka ;) čestitke ;) želim-a ti še veliko kreativnih uric in da te ta tvoja "muza" nikoli ne zapusti!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa sem dočaka objavo - oprosti ker sem prehitevala, ma kaj ko si vrgla kot v glodanje :). Hvala ti za vse tvoje objave, ki so me pozitivno šokirale, nasmejale, mi dale vedeti, da mi manjka še ogromno kilometrine v papirčkanju, vse tvoje komentarje na mojem blogu... Skratka česitke za 200-tko in kar tako naprej! Navdiha in idej ti itaq ne manjka in z veseljem lepim tvjoe viola darilce na moj blog :)

    Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke i od mene, uz svoj post uskoro objavit ću i tvoje darivanje..
    Želim ti još mnogo postova sa divnim radovima..
    Puno pozdrava i sve najljepše za Uskrs..lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Spominjam se tvojih začetkov Mojca
    in že 195 objav-ma neverjetna si.
    Počistila si z grehi in prikazala toliko novih izvirnih izdelkov.
    Kar tako nadaljuj,
    rada te obiskujem in z veseljem bom delila tole objavo z vijola bonbončkom na mojem blogu.
    Lepe praznične dni in hvala za možnost
    srečno pri žrebu vsem
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke k 200 in hvala za vse komentarje, lepe izdelke, hvala za to, da nas pri tebi zmera čaka kaj novega, drugačnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, čestitam. Želim ti še obilo ustvarjalnih idej.
    To da si pridna, pa vem :).
    Lepo bodi, Janja

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca sve dobro i želim ti još mnogo mnogo predivnih objava i radova.
    LP i sretan Uskrs ti želim.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo nizaš objave in iz objave v objavo nas presenečaš s svojimi spretnostni na veliko področjih! Kar tako naprej in še na mnogo novih objav :-)) Rada pridem k tebi na obisk!
    Lepe praznike ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti si pa res pridna tako pri ustvarjanju, kot pri objavah :-) Lepo je priti k tebi na obisk, saj je vedno na ogled kaj posebnega. Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha in kup objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca čestitke za tvojo 200, vem, da bo kmalu, ker tako pridno ustvarjaš. Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha , k tebi pa zelo rad pridem, ker imaš vedno kaj novega in lepega.
    Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  12. drago mi je da si me pozvala na ovaj krasni bombonček.
    želim ti još puno objava i jako mi se dopada tvoj blog.
    vrlo zanimljiv,nisam ga još cijelog stigla pregledat ali budem sigurno.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  13. čudovito:) bravo za vse objave :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...