sreda, 17. junij 2015

RIBEZOV SIRUP

Moj je narejen brez kuhanja, tako da  vsi vitamini ostanejo. Snela sem ga nekje z neta, pri najboljši volji ne vem, ker si teh stvari ne zapisujem. Ko vidim kaj pametnega, klik in leti v mapo. Moram priznati, da mi je všeč, mojim pa tudi (ker so zbirčni mi lahko verjamete, da je res dober) . Ker pa je sedaj sezona ribeza, si lahko pri Neni  ogledate še en recept, ki je malo drugačen.


/Masovne proizvodnje pri meni ne bo, ker imam samo en grm ampak bolje, kot da bi šlo vse v  nič in je to  TO za letos...3 litri in pol so prišli (točno  iz ene mase )

RIBEZOV SIRUP

- 3 l sadja
-2 l vode
-3-4 kg sladkorja
-4 dag citronske kisline

Sadje zmečkaj z roko ali pa z pripomočkom za pire krompir,  polij z vodo, dodaj citronsko kislino in pusti stati 24 ur. 
Naslednji dan precedi skozi gazo ali pa res drobno cedilo. Na vsak liter dobljenega soka dodaj 0,7-1kg sladkorja. Sirup mešaj toliko časa, da se sladkor raztopi.
Brez segrevanja nalijte sirup v čiste steklenice in jih zaprite. Najbolje je, da steklenico, ki jo odprete, hranite v hladilniku. 

Lep  in sladek dan vam želim.

10 komentarjev:

  1. Verjamem, da je odličen in dopade se mi, da ni nič kuhanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni so tudi takšni recepti super, ker so brez kuhanja in ni veliko dela. pa takšne intenzivne barve je, uf!
    pri nas je ribez že v skrinji in čaka na frapeje, ki jih obožujemo vsi - to je tudi enostavno: zamrznjeno sadje (katerokoli) + jogurt + mleko (sladkor po želji), vse s paličnim mešalnikom zmešamo in pijemo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma vi že vsi cmažite ribez na 100 in 1 način, pri nas ni nti še dozorel... Vsekakor zlgeda vabljivo (že barva je svetovna) tako da mogoče letos celo probam - saj veš, da rabim vitamine in minerale in... ;). Hvala z arecept - sploh ker ni dolgotrajnega kuhanja in hlajenja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super recept Mojca! Jaz se tudi trudim čim manj kuhati. Zdaj smo ravno z bezgom končali, pa že ribez zori. Tokrat bom naredila ribezov malinovec :)), po tvojem receptu. Hvala, ker si še vzameš čas, da podeliš z nami. Te bom kar pogrešala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super recept. Tole pa moram probati. Ribeza imam namreč več kot dovolj... :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super sto nema kuhanja, vjerujem da je odlican.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. No končno sem našla dober recept za sirup....ampak mi smo ga lansko leto vrgli ven, ker ga ni nobeden hotel jesti.

    OdgovoriIzbriši
  8. No končno sem našla dober recept za sirup....ampak mi smo ga lansko leto vrgli ven, ker ga ni nobeden hotel jesti.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...