torek, 13. oktober 2015

RECIKLAŽA JAJČNIH LUPIN

Jajčne lupine niso dobre samo za hranilo in  dobro rast paradižnikov ampak tudi za ustvarjalke. Lupino dobro operemo, posušimo in zdrobimo na manjše koščke (na miniaturne ravno ni treba). Z lepilom (jaz sem uporabila Mekol, ker se ne suši tako hitro) nalepiš na papir, pluto, les, platno,.... nato pa s servietno tehniko preneseš motiv prtička .
Jaz sem uporabila kvadratno  pluto (18x18 cm iz tgovine Teddy).




Ko se je vse skupaj posušilo, sem pobarvala z belo akrilno barvo, nato pa čez naredila servietno tehniko (z lepilom Art potch premazala in nanj nalepila servetek z motivom jesenskega listja. Najbolje je pustiti en dan, da se res vse presuši (to je muka zame...le kdo bi čakal???? ampak sem zdržala), nato pa z Glanz-Lack tekočino premazala, da se sveti in še bolj utrdi. 



Obešanka gre k Vladki in Tini na njun #41. izziv...jesensko listje.

Lep jesenski dan vam želim...hvala za vaše odzive na moje ustvarjanje. čao


22 komentarjev:

  1. mislim, tole pa je ideja, izpade neverjetno ... le od kod dobiš vse te originalne navdihe ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovna ideja in prekrasen končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  3. kaj takega pa res še nisem videla. Ti si res prava asica z vsemi temi idejami. Svetovno je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  4. ??? Neverjetna si! Prav vse, kar vidiš ti je navdih in material za ustvarjanje. Tole je zelo lepo izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja ustvarjalna žilica nima meje. Res zanimiva ideja. Super.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja hudooo. Kako super ideja. Kar ne morem verjet kako super je izpadlo. Bravo Mojca. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa to ni res, pa kaj je s tabo. Res si neverjetna. Od kod črpaš vse te ideje. Moram pa pohvalit, izdelek je carski.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa česa se ti vse ne podstopiš. Prav super izpade. To pa res še nisem videla. Ene štiri ali pet let nazaj smo barvale papir s kavo, zdaj so pa že jajčne lupine uporabne. Pa ravno nekaj dni nazaj sem jih stresla na vrt, tja, kjer bom spomladi paradajz posadila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne vem od kod se ti jemle...super ideja in res bom morala enkrat probati, ker mi je končni rezultat zelo všeč.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. o ta je pa huda:)))
    jajc gor al pa dol tebi je ratalo hihih
    no ves imas prav veliko govorive in veliko naredive hihi v glavnem carice hihi

    OdgovoriIzbriši
  11. Se ne čudim več: kaj pa ti sploh ne znaš? Bo bolje, da to napišeš, kot pa to kaj vse znaš ;) Bo prej gotovo ;)
    Ej, super ideja in izvedba, sedi 5.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa ti si čist divja...
    Pri tebi je pa res vedno kaj novega in zanimivega.
    Super je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Si mislim, da ti je ostalo en kup jajčnih lupin od silenga peciva, ki si ga spekla za rojstni dan. :-)) Pa škoda bi jih bilo zavreči.:-) Vedno skrbna Mojca! Ampak rezultat tega tvojega jajčnega projekta je svetoven. Nikdar slišala za kaj takega...

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf... za tole tehniko pa prvič slišim. Sicer sem uporabila jajčne lupine za dekoracijo lončka, ma je ostalo vse v natur odtenkih in nisem niti razmišljala o nadgradnji s servietno tehniko. Ni kaj šjora, obvladaš :)!

    OdgovoriIzbriši
  15. Česa se vse ti lotiš...in čisto vse ti tako čudovito uspe....:).

    OdgovoriIzbriši
  16. Joooj Mojca...tvoja domišljija je je neverjetna. Vse pohvale za ta krasni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  17. Uau, tole je pa odlično izpadlo, krasna ideja, prvič vidim. Bravo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Uau, to pa je ideja! Za preizkusit. Izid je res odličen. Navdušujoče!

    OdgovoriIzbriši
  19. Mojca, to nora ideja. Odlično je videti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  20. fantastično...česa vsega se ti ne lotiš.

    OdgovoriIzbriši
  21. Čisto nora ideja, jajčne lupine in servietna tehnika, le kako ti kaj takega pade na pamet - bravo, super je!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...