petek, 22. september 2017

INSPIRACIJA

ki NI uspela za izziv v Craft-alnici , je bila pa dobra inspiracija za ozadje , ki je sledilo. Ko že misliš, da ti bo uspelo, nekje na pol poti pa ugotoviš, da si kiksnila vsaj za 50% , ti pa še vedno vztrajaš , ker ti je   motiv  všeč...JAAAA KAJ?....Packaš naprej......premeriš kvadratke za 1,5 cm, narišeš srebrne črte z metalik flomastrom in voila.....rojstnodnevna za prihodnje leto.....(aha, letos sem z RD-ji fertik!!!)

Inspiracija za izziv "vzorec" v Craft-alnici mi je bila posteljnina;



....očitno mi pri rjuhah ne gre, bo treba res med štumfi pogledat ali pa najprej pulover naštrikat, potem pa še voščilnico, ali pa....če ne bo šlo, ...eh, ne bo se svet podrl.....preprosto...počakam na drug izziv. Ampak ta voščilnica mi pa sploh ni švoh....


                                          
Štampiljka z voščilom je iz seta "Najlepši par", zato gre v galerijo september  .

Lep vikend.



12 komentarjev:

  1. Joj, je fajna in pisana, super si se spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, sem prav razumela, da si rjuho porisala sama in jo potem imela kot inspiracijo se za voscilnico? Ce je tako, sem zdaj padla dol!! Od navdusenja! Nad obojim! Ce pa je tvoja samo voscilnica, pa naj povem, da je cudovita! Ko nekdo vlece ravne crte, ima moje spostovanje, ker se sama tako zelo slaba pri geometrijskih vzorcih. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O daj no, rjuha oz. prevleka je kar kupljena...tak umetnik pa spet nisem...ampak hvala, ker si pomislila tudi to:-))

      Izbriši
  3. Super inspiracijo si našla. In voščilnica je izpadla odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Važička!!! pa kako ti uspe končati vse že septembra?? Prava uganka si, veš to?!
    Voščilnica pa krasna in zame brez kiksov - saj kikse si določamo sami, kajne?!
    Sončka pošiljam (predstavljaj si, da ga vlagam v kozarček, da bo dlje trajalo ;-)), Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Od posteljnine do voščilnice je lepo in barvito in res ne vem, kaj ti ni bilo všeč. Je pa tudi super, da si končala že vse za letošnje rojstnodnevne, to še vseeno ne razumem, kako ti poleg vsega uspe tako hitro vse scumprat. Na sumu te imam, da imaš kot Mišmaš kakšne pomagače, ki pridno delajo cele noči. Pazi, da te ne zasači kakšna Jedrt:). Pozdravček k tebi z danes sončne Planine in naj tako traja. Sicer pa se boš ti še naužila morja, saj bi šel človek kar s teboj v tople kraje. En objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, si se spravila v omaro in poiskala vzorec :) Čakam še na kakšne zokne in potem ustrezno voščilnico. Ta ti je fantastično uspela. Tople barve za dneve, ki ne bodo takšni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni ni jasno kaj jamraš, saj ti vse tako lepo uspeva. Da imaaš pa pri vsem tem "naprej spravljenem" delu neke skrivne pomagače, pa mene tolaži, pa če tudi ni res. Jaz imam namreč milijon idej, delo mi pa bolj malo "zda".

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, tale pa res ni švoh. :-) Meni je zelo všeč. Ozadje je taboljše. Všeč mi je, ker ga nisi preveč zakrivala z napisom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je tudi všeč. Pri tvojih super močeh, sem tudi jaz pomislila, lejo frajlo, še postelnino je začela barvat.

    OdgovoriIzbriši
  10. A veš. da sem tudi jaz najprej mislila, da si sama "pofarbala" postelnino :). V glavnem tole je voščilnica za vikanje, ne samo da nej švoh - všečkam tele pisane kvadratke, ki si jih hotela razliti in potli ujela s flomastrom... piko na i pa da svetovni tagec z voščilom :)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...