nedelja, 17. september 2017

NOVOLETNA TROJKA

V barvah seveda....


Podlaga je narejena s prelivanjem rdeče in zelene akvarelne barve, nato sem pod zvezdo odtisnila embosiran venček, štampiljka "merry christmas" je iz kompleta božič 2 . Božična zvezda pa iz trgovine Bead.si . Pobarvana pa je z distress voščenkami.


 

 
Izziv:
1. 52CCT - September - Colours....pink, red and green.
 
 
 
Pa še ena izven konteksta....preizkus nove božične zvezde, ki sem jo naredila na podobno akvarelno podlago kot zgodnjo, venček je embosiran, napis pa je iz trgovine Mavelu.
 
 
Lepo nedeljo in še lepši začetek tedna vam želim.

15 komentarjev:

  1. Ojla Mojca, to si pa naredila barvito, prava popestritev med praznično ponudbo. Koliko božičnih zvezd pa imaš? - upam,da nastane še kakšen kupček teh lepotic. Pozdravček k tebi z mrzle Planine, kjer se že kuri:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, v barvah, jaz pa čakam še tretjo voščilnico. Joj, ta roza mi nič kaj ne diši, ti pa si jo mojstrsko vpeljala v novoletno vzdušje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiv embosiran okvir in božična zvezda, ki lepo paše nanj. Super si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepo si izpeljala izziv - barve so kot ustvarjene za tvojo voščilnico. Me mika, da se še sama lotim tele roza kombinacije :-)
    prijeten teden ti želim Mojca, naj bo narejen po tvoje!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čakaj malo, jaz sem se komaj malo oddahnila od včerajšnjih trojk. Lepi roza in vijolični božični zvezdi si krasno umestila na usklajeno barvito praznično ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi voščilnici si pričarala a še posebej mi je všeč pisano ozadje na drugi voščilnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a lovely watercolour background! I love the pink poinsettia too. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  8. ja tale izziv je kar trd oreh..tebi je uspelo čudovito vplesti vse tri barve. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi sta obe, vidim, da imaš pestro zbirko božičnih zvezd. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. That's a beautiful flower and it really pops out of your watercolour background. I love the extra touch of the embossing too.
    hanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  11. Že spet tvoje krasne božične zvezde! :-)) Razturaš, ni kaj. Obe sta mi zelo všeč. Ozadja so fantastična. Embosirani venček v ozadju pa je "de best". :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. res, te tvoje božične zvezde so fatastične prav vsakič, in kako jim paše okvir!

    OdgovoriIzbriši
  13. WAW, WAW, in še 1x WAW - hude barve in tele zvezde ti res ležijo. Ena lepša kot druga :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Mojca, super ti gredo od rok praznične voščilnice, še posebno s to lepo božično zvezdo. Vedno je zelo lepo namestiš na voščilnico. Tudi ti dve sta mi všeč.
    Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...