torek, 10. oktober 2017

2x V JESENSKIH BARVAH

Dva izziva, ki sta me "prisilila", da zapustim novoletni fascikel  😢😢😢😢... ja itak.... Saj je že skrajni čas..."običnih" mi je namreč začelo primanjkovati ...še posebno rojstnodnevnih.

 
Podlaga je najprej naštempljana z listjem, potem je pobarvana z distressi (rumena, zelena, rdeča in oranžna), dodan juta trak (v natur in rumen na spodnji voščilnici) ter oba srčka z prišitim gumbom ter kovinskim listkom.

Prva gre na:
1. *60. izziv- hvaležnost - Vladka, Tina
2. *196. izziv - skica - Craft-alnica3.
3. galerija OKTOBER 2017 - "Najlepši par" (obe kovinski šabloni srčka sta iz trgovine "Najlepši par")

Pa še druga  podobna je nastala na to temo.



Na koncu pa še   ZAHVALA za tole :

Duši .....lepa hvala za tole broško....že vem na katerem plašču bo pripeta.

in tole :

Martina - ne bo v ustvarjalnici ampak kar v dnevni sobi (kot opomnik, če bom slučajno dolgo pred TV, da me bo spomnilo, da obstaja še ena soba v kateri je bolj ugodno in ustvarjalno!!!) Hvalaaaaa.

in tole:
Maja ...hvala tudi tebi. Čudovita je in ...ooooo mašnica se mi dopade....bi bila prav lušna tudi v moji  zbirki 😄😄😄 (kaj no, samo na glas razmišljam....NE SMEM!!!!)

Lepo se imejte.

19 komentarjev:

  1. Super jesenski voščilnici si sestavila. Upam, da si porabila vso listje okoli hiše. :-) Srček na prvi je krasno napacan.
    Darila so čudovita. Prav je, da se važiš z njimi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje praznovanje pa kar traja in traja kaj Mojca?! Za srčne in sončne osebe, kot si ti, je to pač čisto naravno :-)
    uživaj še naprej, saj potem nastanejo tako čudovite jesenske voščilnice, kot sta tvoji današnji.
    Sončka pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Jupiii, še jaz sem vesela tvojih daril ;-). Napis pa le poglej večkrat. Ta bi bil pravi tud zame, ko me včasih malo zanese izven "zdravega" ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni sta. Super si se znašla s skico. Zelo lušna darila si dobila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, kam pa tako visoko med oblake :D
    Krasni voščilnici si naredila v teh jesenskih barvah.
    Darila so fantastična :) morda so te ravno ona ponesla tako visoko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, čudovite so tvoje jesenske mojstrovine...in zlate so te naše punce...

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična jesenska voščilnica ni kaj. Hvala, ker ponovno ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, lepo da si se usmilila jeseni in malo odstranila listje, ki se je v svojih čudovitih barvah nabralo okrog naših domovanj in poskrbelo, da nekatere tako lepo ustvarite jesenska tihožitja. Darilo pa lepo in verjamem, da ga boš nosila z veseljem. Pozdravček k tebi in imej se lepo, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si zavila med jesenske voščilnice in hvala, da deliš hvaležnost z nama. Pa krasna darilca si prejela.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni voščilnici si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč so mi jesenki toni (pazi jaz to rečem) z vsemi listki... res diši še po jeseni ;). Tako dušico kot si ti je res potrebno razvajati - čudovita darila si prejela :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdaj je jesen tako izrazita, da tudi mene mika, da bi kakšne listke v roke vzela. Ti si čudovito ustvarjala in darila ki si jih prejela so res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  13. vau, kakšno krasno listje in ta juta ter gumbi, super kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vidim, da ti jesenske barve tudi ležjo. Darila pa si si vsa zaslužila. 😘

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi tale druga po naši skici je zelo lepa in predvsem letnemu času primerna :-)) Krasno si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. U prav lepo si ustvarjala tudi "po jesensko" ne samo po novoletno. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ooo kakšna lepotička. Lepa jesenska je ratala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...