torek, 24. oktober 2017

3D TORTA 2x

za 18. rojstni dan ....četrta "tamlada" praznuje, zato je dobila kar celo torto (papirnato v velikosti 22x14 cm)



Oba mafina se odpreta v škatlico.
 
 
Notranja in zunanja kuverta sta narejeni na roke...zunanja meri 23 x 15 cm...je kar konkretna velikost, take še nisem delala.


 Košček tortice pa so si zaslužile punce v Craft-alnici :
 
srebrna....pri izdelavi nisem mislila na okuse tortic ampak na kos torte kot darilno škatlico za pleteno verižico:
 


Najprej sem mislila da bi bila najlepši dodatek božična zvezda a sem se premislila in sklenila, da se ne dotaknem novoletnih motivov do sredi novembra ali pa začetek decembra. Tole mi je veliko bolj všeč, pa še s plastmi sem se lahko malo poigrala.

 


 
Iz črnih in sivih perl kvačkana ogrlica.
 
Izzivi:
1. Craft-alnica - *197. izziv -torta
 
Še dvema bi se rada zahvalila:

                                                                        Andreji

 
in Branki   .....HVALA
 
 
Lep dan vam želim.
 

13 komentarjev:

  1. Za sladkih 18 pa se res spodobi, da je torta konkretna in bo za vse povabljence na zabavo. Iz toliko plasti je, da imaš pošteno srečo, da se ni zvrnila :) Čudovita voščilnica. Pa tudi košček torte je slasten. Ta cvet na njem je enkraten - boljši kot božična zvezda. Ja, prav imaš, pusti te pripomočke do decembra. Saj ti še ni potrebno polniti škatle za 2020 ali koliko že :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj koliko sladkarij. Prva tortica je krasna, pa tudi ta kos je enkratno izdelan. Jaz imam celo izrez pa se še nisem lotila izziva. Cvet je prava izbira. Smešno, ampak jaz sem ravno včeraj delala z božično zvezdo ki je obema ljuba. Res si pridna in ustvarjalna, pa tudi moraš biti pri toliko mladih.

    OdgovoriIzbriši
  3. U, kakšna bogata torta za sladkih 18! Zelo lepo si joi izdelala. Krasne barve. Torta škatlica je tudi zelo lepa. Krasen papir in zelo bogata roža. In ena srečnica bo okoli vratu nosila tole prelepo verižico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšne sladkosti si nam danes pripravila, Mojca. Pa čeprav sta papirnati, bi ju človek kar pojedel. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Same sladkarije, tako zate kot tudi za tamlado. A veš, d aje bil včeraj svetovni dan tašč?! ;) Drugače si se pa fantastično potrudila že z voščilnico, kja šele koščkom torte. Tvoj nakit pa že itaq veš da je TOP :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasna tortica za tamlado. Všeč mi je rahlo oguljen videz voščilnice. Pa tudi košček v srebrni za nas je fantastičen. Lepo si naredila rožco, saj veš z njimi kupiš mene 😙😙.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite tortice. Krasne barve in detajli na voščilnici, pa tudi srebrn košček je fantastičen. Všeč mi je rožica za dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. čisto vse tortice so mi všeč, ampak ta lepa roža na njej pa je fenomenalna ...

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo Mojca, kako lepe torte si izdelala :-)) Krasno šablono torte imaš iz katere si naredila voščilnico in zelo lepo si jo barvno kombinirala.
    Ja, tudi kos torte je fantastičen in prav lepo v svetlikajoči se srebrni barvi. Lepo si okrasila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    p.s. Malenkost ... z malo zamude .-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, kako razkošna tortaaa!!! Prekrasna je. Ostale voščilnice prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta tvoja torta pa je zelo simpatična in ta velika rožica na vrhu je super. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Same krasne torte talaš in tudi torta za Craftalnico z velikim cvetom je lušna.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...