četrtek, 12. oktober 2017

KOMBINACIJA ZA RD

Ker si je zadnjič ravno tale dečva, ki danes praznuje  zaželela namesto kave  jutranji čaj.... ji željo    z veseljem izpolnim:


                                                           /zeleni čaj (slika z neta)/

Srebrno-rdeča kombinacija vsega....za  Katarino .Vse naj naj...


                                                Fimo obesek narejen s pomočjo štampiljke.

Ker je napis...voščilo iz trgovine "Najlepši par", gre izdelek v galerijo oktober 2017.

Lep dan vam želim....


16 komentarjev:

  1. Hudooo, fantasticna kombinacija barv in seveda nakita. Res znas pocartati duso :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, kako lepo. Me veseli, da je danes čaj, se povabim tudi jaz ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako čudovita voščilnica. Lepo si jo pocrkljala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. UF!! Elegantna. Zelo mi je všeč.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjetno je to tista kuverta, ki si jo slavljenka najbolj želi odpreti. :-)) Krasna voščilnica in prelepa ogrlica. Super si se potrudila in vstala dovolj zgodaj, da si skuhala čaj za slavljenko. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaa, Mojca, danes sem odprla vse kuverte in našla tudi tole lepotičko v škatli. Hvalaaa ti. Za čaj in za kuverto. Vse v nulo pokombinirano. Hvala res!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica in ogrlica za slavljenko. Vedno se tako lepo potrudiš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, prekrasna voščičlnica in ogrlica...ta barvna kombinacija je svetovna!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Imenitne barve Mojca, res pristajajo slavljenki :-) Kot ponavadi pričaraš srčne kombinacije pisane na kožo slavljenki (tudi sama rada popijem skodelico zelenega čaja v družbi tvoje, sedaj moje dame :-)
    Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito darilo in kot vedno tvoja pozornost navdušuje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti znaš poskrbeti za dušo in telo:), lepo darilo za fajn punco - barvne kombinacije odlične. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna kombinacija barv in čudovito darilo za Katarino.

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Mojca, kako čudovit kompletek si ji naredila :-))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...