ponedeljek, 16. oktober 2017

VRTNICA in HVALA

 Prazen prostor vrtnice je narejen iz paus papirja, ki sem ga pobarvala (distres  barve + voda), nato pa sem liste še dodatno pobarvala z zelenim perla flomastrom, nato pa dele samih vrtnic napolnila z glosi  lepilom, tako da je površina res trda. Še dodatna rumena vrtnica (MD) ter pentlja.


 
Še z eno besedo hvala se bom javila na Vladkin in Tinin    - hvaležnost.
 
 
 
Podlago sem potapkala z rumenimi pikicami stencil šablone "Najlepši par" , prav tako so iz te trgovine tudi šablone hvala in srčki, ki sem jih prejela kot darilce . Liste sem pobarvala z akvarelnimi barvami. Hvala izrez pa je iz moss gume.
 
Izzivi:
 
1. Vladka, Tina - *60. izziv - hvaležnost
2. galerija OKTOBER 2017  "Najlepši par"
3. Scrapping4fun Challenges - *101. - Autumn Colours
4. Moving Along With The Times - *56. - Autumn/Fall
 
Lep teden vam želim.

22 komentarjev:

  1. Uau, čudoviti sta. Sploh prva je nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita vrtnica na mavrični podlagi, ma tale sa Vladko in Tino je pa čista 10-ka :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozadje pri prvi je nekaj prav posebnega. Lepo se ti je posrečilo. Sama voščilnica pa je zelo elegantna.
    Zahvalnica pa že rahlo jesenska zaradi obarvanih listov.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, fino si to packala in barvala. Lepo pride, pa še bolj stabilno je. Tudi kako si pobarvala liste mi je všeč. Prava jesenska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a lovely card and the fall colors makes it so lively. Thank you for participating at S4Fun Challanges.
    Sollan Member of the Designteam

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je tole tvoje packanje všeč.Me malo mika, da bi še jaz packala :D Super si sestavila obe voščilnici.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, kako krasno je ozadje za vrtnico in čudovito pobarvani listki. Krasni sta!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti voščilnici, obe sta prelepi. Predvsem ozadje pri prvi je super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful card, thanks for joining us at MAWTT, xxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Romantične vrtnice in pridih jeseni v listih. Packanje je vedno odlična terapija in dobro si opravila z njim.

    OdgovoriIzbriši
  11. vau, čisto posebne tehnike in tako posebni ter krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca s pomočjo tvojega ustvarjanja indijanskega poletja kar ne bo konca, še sreča! Hvala! Priznam pa, da mi je kanček bolj všeč tvoja druga, s katero si pričarala jesen, kot bi opazovala listke, ki se v vetru podijo okrog moje hiše. Polni neustavljive energije kot ti Mojca!
    Zato HVALA, ker si, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker si se nam pridružila pri jesenskem izzivu Scrapping4fun - sem med občudovanjem razmišljala, da bi bila imenitna za naš blog in šele zdaj videla, da si enako razmišljala tudi ti ;-)))
      Pa, pa, Majda

      Izbriši
  13. Zelo čedni sta obe. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si se poigrala s pavs papirjem in naredila lepo podlago izrezanim vrtnicam ... krasna je!
    Tudi zahvalnica je zelo lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Tole tvojo vrtnico sem si pa mogla od bliže pogledati. :-) Krasna je.Listi so pa čudovito pobarvani.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely card, love the leaves
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. A very nice cards with beautiful leaves.
    Lia DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  19. beautiful cards ! Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges. Jane (DT)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...