nedelja, 17. december 2017

"EKO" PAKETEK

Pri meni je odprta proizvodnja vseh mogočih škatlic. Ta je v velikosti 13x13x globina 6cm in bo šla v komplet z žgano leseno zapestnico, ki pa je še v obdelavi.



Metuljčica ima željo, da vidi eko in pa še darilce... , zato jo lepim na njen link. Lepo nedeljo vam želim.

15 komentarjev:

  1. Zelo je lepa :) Mislim, da se bom počas morala tudi jaz lotiti kašne škatlice, ker ste me res navdušile :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je bomba škatlica od lepote. Toliko lepih pripomočkov, okusno sestavljenih. Barvna kombinacija pa itak... Dokaz, kako lepo pride, če belo eko dodaš malček tretje barve.

    Sicer pa kaj ti bo škatlica, če nimaš kaj notri dat. Ampak tudi s tem nimaš problema, kot te poznam. Tudi ti uživaj ob treh svečkah, pa na elektronsko poglej, sem se mal razpisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo, zelo lepa škatlica. Všeč so mi izbrane barve in zanimivi so izrezi črk.

    OdgovoriIzbriši
  4. vrlo lijepo!
    sretni praznici! 🎄🎅⛄
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, proizvodnja ti teče kot namazana. Čudovita škatlica, ki je že sama po sebi enkratno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri tebi je pa kot v Božičkovi delavnici. Prava proizvodnja. Škatlica je čudovita in tudi sama občudujem krasne pripomočke in barvno kombinacijo v kateri si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  7. res, prava božičkoa delavnica, škatlica pa taaako krasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmm krasna škatlica ni kaj...prav so punce ugotovile, da imaš doma Bžičkovo delavnico :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa sem pricapljala tudi k tebi, pogledala vse objave in dobila kar malo slabo vest, ko vidim pri tebi toliko prekrasnih izdelkov iz mene pa ni spet nič...
    Bravo, punca! Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je eko, v notranjosti pa bo skrita še eko zapestnica. Luštno, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super lepa škatlica. Itak, da obvladaš tudi embalažo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nor, kako lepo izpade bela in eko, vedno znova me navduši... lepo in ti si ekstra pridna :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična oprema za zapestnice. Lepe.

    OdgovoriIzbriši
  14. Huh Mojca ti si res carica! Jaz sem se komaj za silo prebila čez voščilnice, da jih bo stric poštar lahko dostavil še pred Božičem, ti pa delaš že paketke in darilca in... Se lahko preselim k tebi, ker vidim da ima dan pri tebi več ur kot pri meni :)?

    OdgovoriIzbriši
  15. Ti se res tako potrudiš in narediš za darilo še čudovito škatlico.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...