torek, 26. december 2017

FOR YOU

Ja  Katarina...samo zate!!!! Sem šla še enkrat prebrat tvoja navodila...voščilnica CAS...karkoli...vsaj 1x Sizzix.  Nastala je zahvalnica.
Evo...narejeno!!!!...Če pa še to ni dovolj....madonca da pridem v tvoj Klek (ali na Klek...nekaj bo že pravilno)  v Trbolje...samo toliko v vednost !!!!!!😃😃😃😃

 

 
 
Izzivi:
1. Katarina - karkoli -Sizzix
2. galerija december 2017 "Najlepši par" (kov.šablona "hvala")
 
Lepe dneve vam želim.
 
 
 

11 komentarjev:

  1. Pridnaaaa. Krasna je. Pa sej nisem tolk stroga (menda). Za tole bigz božično zvezdo sem ti pa prav fouš (je še ni v moji zbirki), ker mi je res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. vauuu, še ena mojstrovina! čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa se nisi predala :) Odlična je in tista roža lepo izstopa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja tale božična zvezda je res prekrasna...sem se tudi sama že ubadala s pravili, ampak jaz sem razumela, da lahko uporabiš rezalne šablone samo od Sizzixa in od nobenega drugega proizvajalca. Ali?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oppa, noro všečna in vidiš da ti je uspelo se pofočkati k Karatini :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno voščilnico si naredila in čudovito božično zvezdo :-)) Prav lepo bi bil videti en tvoj kolaž božičnih zvezd ... mislim da bi bil zelo pester in bogat! Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si sestavila ti dve šabloni in nastala je prekrasna voščilnica izpod tvojih marljivih rok.
    Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooh, vidim da te imajo božične zvezde tako zelo rade kot ti njih. Izjemno lepa voščilnica. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังผจญภัย

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...