nedelja, 10. december 2017

JEEE...ZADNJA JE POD "STREHO"...NEEE PA NI!!!

Naloga namreč...v MŠPU ....- Ni čisto tipično zimska, je pa na njej vsak letni čas, tudi zima....ob strani pa školjke....spomin na poletje. Naš tamiceni bo dopolnil 1 leto. Enka je domače izdelave, vse drugo pa pomoč "Najlepšega para"  . (razen vlaka, trave in črk LAN)


Voščilnica se ne odpira, ker sem jo prelepila z vseh strani razen iz zgornje, kjer izvlečemo  balon, ki sem ga naredila po Tininih   navodilih.



 
zbrane  naloge v letošnji "šoli ustvarjanja".......:
 
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
 
1. naloga - božično sadje, bleščice                                         (💮✔ -opravljeno)
2. naloga - jesensko sadje, barvanje                                       (💮✔ -opravljeno)
3. naloga - tresočka, til                                                           (💮✔ -opravljeno)
4. naloga - poseben hrib ali nebo, medved z zvezdami          (💮✔ -opravljeno)
5. naloga - praznični tag, namizna dekoracija                        (💮✔ -opravljeno)
6. naloga - papirčkamo z blagom                                           (💮✔ -opravljeno)
7. naloga - knjižna kazala                                                       (💮✔ -opravljeno)
8. naloga - barvanje na eko papir                                             (💮✔ -opravljeno)
9. naloga - učinek šolske table                                                 (💮✔ -opravljeno)
10. naloga - praznični venček, nepraznični napis                     (💮✔ -opravljeno)
11. naloga - mali paketek za drobne pozornosti                       (💮✔ -opravljeno)
12.naloga - čisto poseben adventni koledar                              (💮✔ -opravljeno)         
13. naloga - izvlečka zvezdami                                                 (💮✔ -opravljeno)
14. naloga - pokrajina v srcu                                                     (💮✔ -opravljeno)
 
Izzivi:
1. MŠPU  "Najlepši par" - 13. naloga
2. galerija  december 2017
 
Lepo nedeljo vam želim.

13 komentarjev:

  1. Mojca ti si neverjetna. Mislim, da si si pridobila naziv piflarke. Saj veš kdo ponavadi ta naziv podeljujejo. Luzerji. Sem čisti dokaz za to. Niti še ene domače naloge nisem opravila in kot zgleda jo tud ne bom. Jutri je že zadnji dan za oddajo nalog. Sem čist zabluzila tako, da sem že vrgla puško v koruzo.

    Tvoja voščilnica za malega vnukca je tako prisrčna in bogata. Ravno prava za malega korenjaka. Lepo praznovanje vam želim. No ne vem kdaj to bo, a kolikor te poznam bo to po moje tam poleti enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je za čestitat! Pridna učenka in dobra babica! Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo pridna učenka. Jaz sem uspela narediti 1 nalogo. Ampak imam opravičilo, ker sem bila bolna ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke - me slišiš, kako ti ploskam na daljavo! Se kar malo sončim v tvoji senci, ker te poznam - ali bi bilo bolje senčim v tvoji slavi??? :-) Prepričana sem, da tudi meni uspe enkrat en dan, čez kakšno leto, dve biti taka piflarka kot ti. Upanje umre zadnje!!!
    Zdaj pa na sneg, da praznuješ, kot se spodobi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, super in čestitam. Pridna kot vedno in nadvse ustvarjalna. Dobro si se spomnila z balonom. Zgleda kot bi poletel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca sploh ne vem kaj naj rečem....piflarkaaaa. Ne, ne, saj se hecam, vse moje čestitke za narejene prav vse naloge. Tudi zadnja ti je super uspela in mali praznovalec bo mojstrovine zelo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, ti si itak "univerzale! vsaka čast!
    Krasno opravljeno delo!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, mislim da si edina, ki je naredila vse naloge. Še tršice niso naredile vseh!
    Bravo za to in bravo za tole enko. (Ej, ne morem verjet, da bo tamau star že eno leto!?!)

    OdgovoriIzbriši
  9. uau ja, res si pridna in vse naloge si tako lepo opravila. Čudovito enko si naredila za malega moža :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam, da v tem času, kar sem prilezla do tebe, nisi naredila še zadnje naloge. :-) Ti si pravi fenomen! Je res že leto naokoli? :-))) Pridna babi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti si neverjetna, od super učenke do super babice - pobereš vse lovorike in za kaj naj se še grebemo me, ki niti na polovicin nismo. Tvoj Lan je dobil več kot super voščilnico in me prav zanima, v kakšne vode te bo odneslo naslednje leto - izdelava dvojke je vseeno malo težja naloga:). Bom počakala in videla. Pozdravček k tebi in objemček za malega Lana, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Madonca, to pa je poseben izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole je pa res fantastična voščilnica za malega hlačmana -samo kdaj pa je minilo to leto... Všeč mi je, ker si šla popolnoma izzven okvirjev in si naredila čisti unikat - samo najboljše za naše tamicene, a ne :). Lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...