petek, 3. oktober 2014

TORBICA ZA V VOZIČEK

Plenice, robčki....  samo za en sprehod ....gora stvari za dojenčka. Torbe takšne in drugačne. Tale je malo drugačna...samo za 4 pleničke in robčke....

- stare kavbojke,
- ostanki platna,
- 2 gumba,
- čas (neeee, ta se najde), samo dobra volja.

/spredaj/

/zadaj/





/notranjost je pa taka/

Sedaj pa.....babi....ponovi vajo in hitro naredi še eno, da ne bo kakšna pika zrasla.

P.S. SONJA!!!!! Nič bat, shranjujem vse kroje za dojenčke. Ko boš pa ti babi, ti pa obljubim ne samo kroje...hallo , a se ne imenuje moj blog MOJA DARILA!!!! Ne bom pozabila.   

Hvala za vaš obisk. čao












11 komentarjev:

  1. Ni kaj Mojca, babi od sile si! Čudovita in zelo priročna torbica, ma da bo vse v dvoje pa le poskrbi - zna biti drugače hitro ogenj v strehi :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Praktična in nadvse uporabna
    pa še lepa je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe..ja res je, Ema že čaka na svojo...že vnaprej hvala :)...LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa saj jo bo dobila...že hitim....režem.....šivam....kaj so ti otroci neučakani.

      Izbriši
  4. Res si od sile! :-)) Torbica je zelo lepa, pa še praktična po vrhu. Hvala, ker skrbiš za mene. :-)) Si me do solz nasmejala s pripombo na koncu. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšno simpatično torbico si naredila, vau. Marsikatera mamica bi jo bila vesela. Pridna si, ni kaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hoj babi Mojca...krasna si!!!
    In prelepo torbico si naredila, čeprav je za 4 pleničke ;)))
    Lep vikend ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Svakim danom sve više iznenađuješ, što idejama,što radovima. Divna je torba.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca...mi lahko zaupaš meil...nekje se je izgubil ;(((

    OdgovoriIzbriši
  9. Superbabi :-) tole si naredila za sedi 5 :-)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...